×
×

رئیس پلیس فتا استان گلستان
دستگیری گرداننده پیج غیراخلاقی درفضای مجازی

  • کد نوشته: 25177
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • وی افزود: محتوای بارگذاری شده بر روی این پیچ برخلاف موازین شرعی و در تضاد با قوانین جاری کشور بوده که در همین راستا شناسایی گرداننده آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان گلستان قرار گرفت.
    دستگیری گرداننده پیج غیراخلاقی درفضای مجازی
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “ابراهیم پرسا” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، گفت: کارشناسان این پلیـس در پی رصد و پایش فضای مجازی، با صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی مواجه شدند که اقدام به انتشار تصاویر و کلیپ های غیراخلاقی می کرد.

    دستگیری گرداننده پیج غیراخلاقی درفضای مجازی

    وی افزود: محتوای بارگذاری شده بر روی این پیچ برخلاف موازین شرعی و در تضاد با قوانین جاری کشور بوده که در همین راستا شناسایی گرداننده آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان گلستان قرار گرفت.

    رئیس پلیس فتا استان گلستان اظهار داشت: با شروع تحقیقات و بررسی های فنی نهایتا متهم که فردی ۲۰ ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیات موفق پلیسی دستگیر و تجهیزات وی نیز توقیف شد.

    سرهنگ پرسا تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته، مشخص شد متهم گرداننده چند کانال و صفحه دیگر نیز می باشد، اما در ابتدا منکر اقدامات مجرمانه خود  بوده و با روشهای  فریبکارنه سعی در گمراه نمودن کارشناسان این پلیس و مخفی نمودن اسناد و مدارک دیجیتالی موجود بر روی گوشی خود می نمود، که با اقدام هوشیارانه کارشناسان پلیس فتا استان، ادله مورد نیاز قانونی استخراج  شد.

    وی گفت: متهم پس از مواجه‌شدن با مستندات و ادله غیرقابل‌انکار به جرم خود اعتراف و هدف خود از انتشار محتوای برخلاف عفت عمومی را افزایش تعداد اعضاء عنوان کرد.
    سرهنگ پرسا افزود: کاربران می بایست با مطالعه قانون جرائم رایانه ای از بایدها و نباید های فعالیت در فضای مجازی اطلاع داشته باشند و  به هنجارهای جامعه و قوانین جاری کشور احترام بگذارند.

    رئیس پلیس فتا استان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی  و یا نیاز به دریافت مشاوره مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *