×
×

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین
سارقان دکل های مخابراتی درحین سرقت دستگیرشدند

  • کد نوشته: 26302
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید سعید عزیزی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام ماموران مخابرات و علائم هشدار دکل مخابراتی در منطقه آب بخش به مرکز فوریت های پلیس 110بلافاصله ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و ماموران پاسگاه ایرج و عوامل اداره مخابرات در محل حاضر شدند.
    سارقان دکل های مخابراتی درحین سرقت دستگیرشدند
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۴ نفر سارق سابقه دار دکل های مخابراتی منطقه آب بخش در حین سرقت در این شهرستان خبر داد

    سارقان دکل های مخابراتی درحین سرقت دستگیرشدند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید سعید عزیزی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام ماموران مخابرات و علائم هشدار دکل مخابراتی در منطقه آب بخش به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰بلافاصله ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و ماموران پاسگاه ایرج و عوامل اداره مخابرات در محل حاضر شدند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری سارقان سابقه دار اعضای یک خانواده در حین سرقت شدند، افزود: متهمان که از خراسان رضوی و در حال تردد بودند در بازجوئی های انجام شده به سرقت باطری های دکل مخابراتی اعتراف کردند.

    وی با اشاره به اینکه از سارقان در حین سرقت ۷ عدد باطری دکل مخابراتی، ابزار آلات مخصوص و قیچی فلزبر و … کشف و ضبط گردید، تصریح کرد: در این زمینه یک خودرو مزدا متهمان توقیف و به پارکینگ دلالت شد .
    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه ،متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد : مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان عزیز انتظار می رود به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *