×
×

استاندار اردبیل
مشارکت بانک‌ملی‌ایران در پروژه‌های‌زیرساختی‌اردبیل

  • کد نوشته: 26330
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در حاشیه بازدید معاون اعتباری بانک ملی ایران از واحدهای صنعتی اردبیل بیان کرد: بانک ملی برای تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل ۲۵۰ میلیارد تومان در روزهای آتی پرداخت می‌کند که با این اقدام کل پرداختی بانک ملی برای اجرای راه‌آهن اردبیل به هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در ظرف سه سال اخیر می‌رسد.
    مشارکت بانک‌ملی‌ایران در پروژه‌های‌زیرساختی‌اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل از مشارکت بانک ملی ایران در اجرای پروژه‌های صنعتی و زیرساختی استان با هدف شتاب‌بخشی به آنها و ایجاد فرصت‌های توسعه و اشتغال در منطقه خبر داد.

    مشارکت بانک‌ملی‌ایران در پروژه‌های‌زیرساختی‌اردبیل

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در حاشیه بازدید معاون اعتباری بانک ملی ایران از واحدهای صنعتی اردبیل بیان کرد: بانک ملی برای تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل ۲۵۰ میلیارد تومان در روزهای آتی پرداخت می‌کند که با این اقدام کل پرداختی بانک ملی برای اجرای راه‌آهن اردبیل به هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در ظرف سه سال اخیر می‌رسد.

    وی با اشاره به  اینکه فاز دوم  کارخانه آرتاویل تایر با محوریت تولید لاستیک ماشین‌های سنگین در سفر سال گذشته رئیس‌جمهوری  افتتاح شد، افزود: این واحد هم‌اکنون با مشارکت مهندسان داخلی در مرحله تست بیابان تولیدات خود است و بعد از این مرحله وارد چرخه بازار می‌شود و بانک ملی ایران علاوه بر حمایت‌های تسهیلاتی خود از این واحد در سال های گذشته، ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش جدید به این واحد پرداخت می‌کند.

    به گفته وی ، این واحد در فعالیت خط تولید دوم خود برای ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی کرده و بالای ۷۰ درصد شاغلان نیز جزو فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند.

    بهنامجو اضافه کرد: بانک ملی ایران همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار  مجموعه کارخانجات آرتا انرژی و آرتا پلاست قرار می‌دهد تا  با بهره‌برداری واحدهای جدید برای ۸۰۰ نفر فرصت اشتغال فراهم شود.

    او اضافه کرد: برای کارخانه سرم‌سازی نیز پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان مصوب شده است تا  این واحد علاوه بر افزایش تولیدات خود برای ۴۰۰ نفر فرصت اشتغال‌زایی فراهم کند.

    افزایش اعتبار اولیه به میزان ۱۰ میلیارد تومان برای واحد تولید پروفیل در شهرک صنعتی ناحیه ۲ با نزدیک به ۷۰ نفر اشتغال‌زایی، پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه نساجی آقایی با ۴۰۰ نفر فرصت اشتغال و پرداخت تسهیلات به کارخانه کریبستال نیز در جریان سفر معاون اعتباری بانک ملی به استان اردبیل مصوب شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *