×
×

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
رتبه‌برتراجرای‌سنجش‌نوآموزان از آن چهارمحال‌وبختیاری

  • کد نوشته: 26456
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، فرحناز قائدامینی روز دوشنبه در آیین افتتاح باشگاه پیشکسوتان استان و اهدای تبلت به دانش‌آموزان استثنایی افزود: این استان با توجه به مشکلات زیاد از جمله پراکندگی روستاها و سخت گذر بودن مناطق ،اما در اجرای طرح سنجش نوآموزان بالای ۱۰۰ درصد پوشش داده است.
    رتبه‌برتراجرای‌سنجش‌نوآموزان از آن چهارمحال‌وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی گفت: این استان در اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی امسال رتبه برتر کشور را کسب کرد.

    رتبه‌برتراجرای‌سنجش‌نوآموزان از آن چهارمحال‌وبختیاری
    رتبه‌برتراجرای‌سنجش‌نوآموزان از آن چهارمحال‌وبختیاری
    رتبه‌برتراجرای‌سنجش‌نوآموزان از آن چهارمحال‌وبختیاری

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، فرحناز قائدامینی روز دوشنبه در آیین افتتاح باشگاه پیشکسوتان استان و اهدای تبلت به دانش‌آموزان استثنایی افزود: این استان با توجه به مشکلات زیاد از جمله پراکندگی روستاها و سخت گذر بودن مناطق ،اما در اجرای طرح سنجش نوآموزان بالای ۱۰۰ درصد پوشش داده است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در استان مشغول تحصیل هستند، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۴۰ دانش‌آموز با نیازهای خاص هستند که یک‌هزار و ۲۶۰ دانش‌آموز نیازمند کمک‌های ویژه‌اند و در مدارس استثنایی مشغول تحصیل هستند.

    به گفته وی، ۳۸۰ دانش‌آموز نیز در مدارس تلفیقی تحصیل می‌کنند و یک‌هزار و ۲۰۰  دانش‌آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری هستند.

    قائدامینی به راه‌اندازی مدرسه با محوریت دانش آموزان دارای “اوتیسم” با همت خیرین در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای آموزشی خاص و متفاوت آموزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای خاص یک ضرورت است.

    وی به شیوع ویروس کرونا و تغییر زیست‌بوم آموزشی از آموزش حضوری به مجازی و استفاده از شبکه شاد اشاره کرد و گفت: با تغییر روش آموزش،محدودیت‌ها و مشکلات زیادی برای دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان با نیازهای خاص به‌وجود آمد.

    مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه هیچ روش آموزشی جایگزین آموزش حضوری در مدارس نیست، گفت: دانش‌آموزان استثنایی در کنار آموزش مجازی حداقل هفته‌ای یک‌بار با معلم خود دیدار حضوری دارند و روند آموزشی آنها از طریق حضوری پیگیری می‌شود.

    به گزارش ایرنا، در این آیین در این آیین به سه نفر از دانش‌آموزان با نیازهای خاص به نیابت از ۲۵۰ دانش‌آموز با نیازهای خاص چهارمحال و بختیاری تبلت اهدا شد و همچنین باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان افتتاح شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *