مخابرات منطقه گلستان در آخرین ارزیابی از سامانه ۱۹۵ توانست رتبه برتر را کسب نماید.
×
×

برتری مخابرات گلستان در سنجش سامانه ۱۹۵

  • کد نوشته: 26516
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • مخابرات منطقه گلستان در آخرین ارزیابی از سامانه ۱۹۵ توانست رتبه برتر را کسب نماید.
    برتری مخابرات گلستان در سنجش سامانه ۱۹۵
  • تبلیغ هدفمند

    مخابرات منطقه گلستان در آخرین ارزیابی از سامانه ۱۹۵  توانست  رتبه برتر را کسب نماید.

    برتری مخابرات گلستان در سنجش سامانه ۱۹۵

    به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر افزود :
    سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال میباشد که مخابرات منطقه گلستان با تعهد و مسئولیت پذیری کامل به جهت رفع مسائلی که در این سامانه از سوی مشتریان مطرح شده به رسیدگی آنها پرداخته است.
    وی  با ابراز خرسندی ازینکه درآخرین  ارزیابی انجام شده که بهمن ماه سال جاری بود ، مخابرات منطقه گلستان توانست رتبه برتر را کسب کند گفت:
    کاربران سرویسهای مخابراتی می‌توانند طی تماس با تلفن گویای ۱۹۵، شکایت‌های خود را از سرویسهای مختلف مخابراتی ثبت و پیگیری کنند.
    مدیر مخابرات منطقه گلستان از همکاران متولی سامانه ۱۹۵ قدردانی کرد و گفت: رسیدگی به شکایات و رفع مشکلات مردم از اولویت هاست و در این زمینه براساس برنامه ریزی ها ، اقدامات لازم انجام خواهد شد تا رضایت مشتریان بیش از پیش تامین شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *