×
×

فرماندار اسفراین
آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی اسفراین

  • کد نوشته: 26812
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا طاهر رستمی روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران اسفراین اظهار داشت: به همین منظور تمامی مرخصی‌ها و ماموریت های اداری تا اطلاع بعدی لغو شده است.
    آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی اسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار اسفراین گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان این شهرستان خراسان شمالی در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و کاهش شدید دما به حالت آماده‌باش درآمدند.

    آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی اسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا طاهر رستمی روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران اسفراین اظهار داشت: به همین منظور تمامی مرخصی‌ها و ماموریت های اداری تا اطلاع بعدی لغو شده است.

    وی گفت: با توجه به هشدار  هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما در استان و پیش بینی افزایش مصرف گاز، دستگاه های خدمات رسان گاز و برق تمهیدات لازم با ادارات کل استانی خود برای مدیریت بحران در این حوزه انجام دهند.

    وی افرود: در صورت افزایش مصرف گاز در شهرستان اولویت با تامین گاز خانگی است و در صورت نیاز گاز جایگاه سی ان جی و صنایع با اطلاع قبلی محدود و یا قطع خواهد شد.

    صعود به ارتفاعات اسفراین ممنوع

    فرماندار اسفراین گفت: باتوجه به شرایط جوی پیش بینی شده صعود کوهنوردان به ارتفاعات این شهرستان در روزهای آتی ممنوع است و اداره ورزش جوانان و هیات کوهنوردی در استان باید اطلاع رسانی ممنوعیت صعود به ارتفاعات شهرستان به هیات های کوهنوردی کشوری انجام دهد.

    رستمی افرود: دهیاری ها و شورای های اسلامی ممنوعیت حضور در ارتفاعات به اهالی روستا ها و کوهنوردان حاضر در مناطق کوهستانی را اطلاع دهند و در صورت نیاز از ظرفیت نیروی انتظامی برای ممانعت صعود به ارتفاعات بهره ببرند.

    تراز سد بیدواز در حالت ایمن قرار دارد

    مدیر اداره امور آب شهرستان اسفراین از اقدامات پیشگیرانه این اداره در زمینه بارندگی های پیش بینی در نیمه دوم اسفند ماه خبر داد و گفت: باتوجه به علاج بخشی سد بیداوز و پیش بینی بارش های فرا نرمال تا نیمه اول فروردین، تحویل آب به کشاورزان‌از ۲۵ اسفند به ۲۵ بهمن تغییر یافت و اکنون با کاهش ارتفاع سطح آب در سد تراز ایمن برای ذخیره بارش ها فراهم شده است.

    رییس اداره هواشناسی اسفراین نیز از بارش رگباری باران از روز جمعه در اسفراین خبرداد و گفت: پیش بینی شده ۲۵ میلی متر بارش باران در این شهرستان داشته باشیم.

    مهدی شرافت افرود: دما هوا  تا روز یکشنبه به منفی ۶ درجه در شهراسفراین و در ارتفاعات تا منفی ۱۱ درجه خواهد رسید.

    اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اعلام کرده است با ورود سامانی بارشی روزهای جمعه و شنبه شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود که دمای هوا هم از شنبه شب تا روز یکشنبه ۱۸ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

    شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و از مناطق سیل خیز کشور محسوب می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *