×
×

مدیرکل هواشناسی گلستان
مناطق فراساحلی گلستان درانتظارامواج۳متری

  • کد نوشته: 26855
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین نوربخش داداشی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت تردد قایق‌های صیادی و گردشگری خطرناک است و فعالان مزارع پرورش ماهی در قفس و شاغلان تاسیسات دریایی برای مواجهه با امواج دریا باید نسبت به استحکام بخشی سازه های شناور خود اقدام کنند.
    مناطق فراساحلی گلستان درانتظارامواج۳متری
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه ناپایدار جوی از شامگاه روز پنجشنبه در استان گفت که در ساعات آینده ارتفاع امواج در دریای خزر به سه متر و سرعت وزش تندباد دریایی به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

    مناطق فراساحلی گلستان درانتظارامواج۳متری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین نوربخش داداشی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت تردد قایق‌های صیادی و گردشگری خطرناک است و فعالان مزارع پرورش ماهی در قفس و شاغلان تاسیسات دریایی برای مواجهه با امواج دریا باید نسبت به استحکام بخشی سازه های شناور خود اقدام کنند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا حدود ۲۰ مزرعه پرورش ماهی در قفس در نقاط فراساحلی گلستان دایر است و قریب به ۲ هزار فروند قایق نیز در دریای خزر و خلیج گرگان به ماهیگیری و فعالیت های مرتبط با گردشگری می‌پردازند.

    مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: کاهش ۱۰ تا ۱۴ درجه ای دما، پدیده مه و وزش باد شدید از پیامدهای دیگر فعالیت این سامانه ناپایدار در استان است که اوج فعالیت آن شامگاه جمعه خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: در این مدت بارش برف در مناطق کوهستانی و آبگرفتگی برخی معابر و اختلال در ترددهای جاده ای دور از انتظار نیست.

    همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع کولاک و یخبندان در آخر هفته، رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

    سرهنگ علی عبدی با اشاره به احتمال بارش برف و وقوع یخبندان و کولاک در جاده‌های کوهستانی و همچنین بارش‌های شدید در جاده‌های بین شهری، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودروهای دیگر در این شرایط امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

    وی با تاکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی، بیان داشت: رانندگان تا حد امکان از سفر به ارتفاعات پرهیز کرده و در صورت ضرورت، قبل از تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *