×
×

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
امکان تردددرجاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیرچرخ

  • کد نوشته: 26958
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین غلامرضا بیکی جمعه شب در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی، بارش برف تا ظهر امروز شنبه در استان ادامه دارد و هم استانی ها در این مدت از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان خودداری کنند.
    امکان تردددرجاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیرچرخ
  • تبلیغ هدفمند

    معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان که عصر روز جمعه آغاز شده بود در حال شدت گرفتن است و با ادامه این شرایط تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است .

    امکان تردددرجاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیرچرخ

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین غلامرضا بیکی جمعه شب در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی، بارش برف تا ظهر امروز شنبه در استان ادامه دارد و هم استانی ها در این مدت از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان خودداری کنند.

    وی ادامه داد: بارش برف در جاده پارک ملی گلستان نیز آخر امشب جمعه آغاز می شود.

    به گفته معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، سایر محورهای ارتباطی استان نیز در حال حاضر بارانی ولغزنده است.

    بیکی گفت: شهروندان در صورت ضرورت عزیمت به سفر، قبل از حرکت با شماره تلفن ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ یا سامانه تلفن گویای ۱۴۱ تماس داشته و از آخرین وضعیت راه‌های گلستان مطلع شوند.

    وی ادامه داد: اکنون راهداران در جاده‌های ارتباطی به ویژه کوهستانی گلستان مستقر بوده و آماده باز نگه داشتن محورهای ارتباطی هستند.

    از مجموع پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی گلستان، هزار و ۵۰۰ کیلومتر کوهستانی بوده که ۷۰۰ کیلومتر از این محورهای کوهستانی دارای ۵۵ گردنه برفگیر است.

    اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، امسال ۳۲ گروه راهداری را با بهره گیری از ۳۴۰ نیرو و ۱۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک برای اجرای ماموریت در طرح زمستانه به کار گرفته است.

    گلستان از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از غرب با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه بوده و بیشترین مبادی ورودی و خروجی آن هم با استان های سمنان، مازندران و خراسان شمالی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *