×
×

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی
دستگیری۷کلاهبردار در خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 27162
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عناوین مختلف از جمله خرید و فروش ساختمان، جعل چک، امضاء و … اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    دستگیری۷کلاهبردار در خراسان‌شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۷ نفر کلاهبردار حرفه ای و کشف ۱۸ فقره پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال در استان خبر داد.

    دستگیری۷کلاهبردار در خراسان‌شمالی

    دستگیری۷کلاهبردار در خراسان‌شمالی
    دستگیری۷کلاهبردار در خراسان‌شمالی


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد غلامی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عناوین مختلف از جمله خرید و فروش ساختمان، جعل چک، امضاء و … اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و به موقع موفق شدند متهمان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۷ نفر کلاهبردار در این رباطه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.
    جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه متهممان در تحقیقات و بازجویی های بعمل آمده به ۱۸ فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان با قدرت ایستاده از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *