×
×

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی
واکسن کرونارا۱۷۱جانبازخراسان شمالی دریافت می‌کنند

  • کد نوشته: 27254
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزیز رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۴۱ نفر جانباز قطع نخاع و جانبازان ۲ چشم نابینا، جانبازان دارای عارضه و قطع بیشتر از ۲ عضو، والدین دارای ۲ فرزند شهید و جانبازان شیمیایی شدید در اولویت نخست تزریق واکسن کرونا قرار دارند.
    واکسن کرونارا۱۷۱جانبازخراسان شمالی دریافت می‌کنند
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ۱۷۱ نفر از جانبازان قطع نخاعی و ۷۰ درصد به بالا واکسن کرونا در ۲ مرحله دریافت می‌کنند.

    واکسن کرونارا۱۷۱جانبازخراسان شمالی دریافت می‌کنند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزیز رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۴۱ نفر جانباز قطع نخاع و جانبازان ۲ چشم نابینا، جانبازان دارای عارضه و قطع بیشتر از ۲ عضو، والدین دارای ۲ فرزند شهید و جانبازان شیمیایی شدید در اولویت نخست تزریق واکسن کرونا قرار دارند.

    وی گفت: همچنین در مراحل بعدی جانبازان ۷۰ درصد به بالا و بیماران صعب العلاج ۱۳۰ نفر واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

    بیش از ۲ هزار بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران توزیع شد

    معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ بسته اقلام بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال بین جامعه ایثارگران با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

    وی افزود: بسته های بهداشتی بین تمامی جانبازان بالای ۵۰ درصد و شیمیایی شدید و متوسط و دیگر گروه‌های پر خطر برای مقابله با کرونا ۳۰۰ پک  تا روز جانباز توزیع  می‌شود.

    وی افزود: این بسته ها شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف است.

    معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: این بنیاد از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از طریق کانال پیام رسان ایثار در فضای مجازی اقدام به اطلاع رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در زمینه های مختلف برای جلوگیری از مراجعه آنان به این نهاد کرده و مشکلات آنان از طریق تلفن ۱۶۱۶ بررسی می شود.

    رضایی گفت: کمیسیون تعیین درصد جانبازان به تعداد ۲۴۰ نفر در۲ روز در تاریخ های ۲۱و ۲۲در استان با حضور هفت نفر از پزشکان متخصص و گروه کمیسیون پزشکی  در این اداره کل برگزار شد.

    خراسان شمالی ۲ هزار و ۷۷۵ شهید، هفت هزار جانباز دارد و ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

    از هشت شهرستان‌ استان خراسان شمالی هم اکنون ۲ مورد آن رنگ آبی و مابقی زرد هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *