×
×

 دبیر هیئت مدیره اتحادیه املاک شهرستان گرگان
مالکین و مشاورین املاک ایثارگران زمان

  • کد نوشته: 51005
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • ۰
  • محمدعلی گرزین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار کرد: روزی جوانان در جبهه های حق علیه باطل برای استقلال سرزمینشان از جان و مال خود گذشتند و الان همان جوانان باید باری دیگر از مال خود بگذرند تا جوانان سرزمینشان استقلالی داشته باشند. این جوانان دارایی های ما هستند و جامعه ما برای رشد نیازمند افراد در حال رشد است. بنده به عنوان دبیر اتحادیه؛ خطاب به همکاران مشاور املاک و مردم عزیز عرض می کنم که برای عبور از بحران های اقتصادی نیازمند این ایثارگری ها هستیم.
    مالکین و مشاورین املاک ایثارگران زمان
  • تبلیغ هدفمند
     دبیر هیئت مدیره اتحادیه املاک شهرستان گرگان که خود از جانبازان جنگ تحمیلی می باشد می گوید: انقلاب ما با ایستادگی، گذشت و رهایی از منافع شخصی و ایثارگری های مردان و زنانی شکل گرفت که از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حفظ شود.

    محمدعلی گرزین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار کرد: روزی جوانان در جبهه های حق علیه باطل برای استقلال سرزمینشان از جان و مال خود گذشتند و الان همان جوانان باید باری دیگر از مال و جان خود بگذرند تا جوانان سرزمینشان استقلالی داشته باشند. این جوانان دارایی های ما هستند و جامعه ما برای رشد نیازمند افراد در حال رشد است. بنده به عنوان دبیر اتحادیه؛ خطاب به همکاران مشاور املاک و مردم عزیز عرض می کنم که برای عبور از بحران های اقتصادی نیازمند این ایثارگری ها هستیم.

    وی افزود: چند سالی هست در تلاطم تورم اقتصادی، بازار مسکن هم ناپایدار شده است و فشارهای اقتصادی زیادی به مستاجران و برخی از مالکین آمده است. از یک رو برخی از مالکین با اجاره دادن ملک گذران زندگی می کنند و محل کسب درآمد و سرمایه شان همین است. از سوی دیگر افزایش خرید ملک و اجاره بها برای مستاجران تبدیل به کابوسی شده است.
    گرزین گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و نظرات همکاران ما در کمسیون های مختلف اتحادیه، شهروندان ما توان پرداخت اجاره بهای موجود و خرید مسکن حتی با وام هایی که دولت پرداخت می‌کنند را ندارند. دولت باید تدبیری اتخاذ کند و به شکلی وام بدهد که مردم توان بازپرداخت داشته باشند و این نیازمند یکسان سازی قیمت و ارائه تسهیلات و قیمت مسکن از طرق دولت و قانون گذاران می باشد.
    وی در ادامه با اشاره سیاست های دولت گفت: سیاست های دولت برای مسکن ملی خوب است. اما دولت باید فکری به حال خرید و فروش بهای مسکن و رونق آن که چرخ اقتصاد جامعه است داشته باشد.
    جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: ماهم در همین جامعه زندگی می کنیم و شاهد افزایش قیمت ها هستیم. اما چاره‌ای جز جهادی دیگر نداریم و برای حل مشکلات باید مردم هوای همدیگر را داشته باشند. وقتی ما می دانیم مستاجر توان پرداخت قانونی بهای افزایش اجاره سالیانه بیشتر از ۲۰درصد را ندارد چاره‌ای جز مدارا کردن با آن را نداریم. شاید با این تورم حق ما باشد این افزایش، اما با صبوری و گذشت در این برحه از زمان همان ایثارگری دوران دفاع مقدس را داشته باشیم تا جامعه ما هم توان رشد را پیدا کند.
     دبیر هیئت مدیره اتحادیه املاک شهرستان گرگان در ادامه تاکید کرد: همکاران ما هم از خرید و فروش و اجاره دادن ملک‌های با قیمت خارج از چار چوب قانون و عرف خودداری کنند تا با کنترل قیمت دین خود به جامعه ادا و راهی برای سعادتمندی دنیوی و اخروی ایجاد کرده باشیم.
    محمد علی گرزین در حال حاضر دبیر هیئت مدیره اتحادیه املاک شهرستان گرگان می باشد و در زمان ادای تکلیف در جبهه حق علیه باطل در منطقه خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمده است.

    نویسنده: عقیل مهقانی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *