×
×

رییس پلیس راه خراسان شمالی
دستگاه‌های خدمات‌رسان طرح نوروزی راآغاز کردن

  • کد نوشته: 27455
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رییس پلیس راه خراسان شمالی در این باره به ایرنا اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه از امروز آغاز شده و در این طرح تیم خودرویی، موتوری و نیروهای پیاده برای تامین و ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای استان به کار گرفته شده است.
    دستگاه‌های خدمات‌رسان طرح نوروزی راآغاز کردن
  • تبلیغ هدفمند

     طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان خراسان شمالی امروز -پنجشنبه -آغاز شد و بر اساس اعلام مسوولان، با توجه به شرایط کرونا، رویکرد خدمات رسانی به مسافران برای گذر از این استان است نه اینکه اقامت داشته باشند.

    دستگاه‌های خدمات‌رسان طرح نوروزی راآغاز کردن

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رییس پلیس راه خراسان شمالی در این باره به ایرنا اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه از امروز آغاز شده و در این طرح تیم خودرویی، موتوری و نیروهای پیاده برای تامین و ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای استان به کار گرفته شده است.

    سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: در این طرح تلاش داریم تا با انضباط ترافیکی،  ایمنی جاده ها ارتقا یابد.

    وی خاطرنشان کر: نیروهای پلیس راه با همکاری راهداران، گردنه های مهم استان شامل گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه، گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین و گردنه جوزک  را زیر پوشش خدمات خود دارند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم به ایرنا گفت: بیش از ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح نووزی به کار گرفته می شود و بیش از ۲۵۰ نفر راهدار نسبت به خدمات رسانی به مسافران آمادگی دارند.

    جعفر شهامت با بیان اینکه در طرح نورزی، راهداران استان در قالب ۲۲ گروه راهداری به مسافران خدمات می دهند اظهار داشت: راهداران استان در محورهای مختلف حضور داشته و نسبت به خدمات رسانی به مسافران عبوری از استان آمادگی دارند.

    خراسان شمالی دارای ۲۱ گردنه، ۲۲ راهدارخانه و ۲۶ سوله شن و نمک است.

    بر اساس این گزارش، طرح نوروزی تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. 

    استان خراسان شمالی دارای ۴۳۳ کیلومتر راه اصلی، ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد.

    طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

    اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

    طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

    طول راه های شریانی استان هم ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *