×
×

مدیر مرکز مدیریت و اطلاعات راه‌ها
طی۲۴ساعت گذشته ترددبرون‌شهری۲۹درصدکاهش داشته است

  • کد نوشته: 27746
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش روز یکشنبه بازار کسب کار آنلاین از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
    طی۲۴ساعت گذشته ترددبرون‌شهری۲۹درصدکاهش داشته است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مرکز مدیریت و اطلاعات راه‌ها از تردد روان در محورهای تهران ـ شمال خبر داد و اعلام کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته تردد در محورهای برون‌شهری در مقایسه با روز قبل ۲۸.۹ درصد کاهش داشته است.

    طی۲۴ساعت گذشته ترددبرون‌شهری۲۹درصدکاهش داشته است

    به گزارش روز یکشنبه بازار کسب کار آنلاین از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. 


    همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۶.۸ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت۳ تا ۴ به ثبت رسیده است.

    آزادراه کرج ـ قزوین پرترددترین جاده کشور

    در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ قزوین با ۱۳۳ هزار تردد، ‌آزادراه تهران ـ کرج با ۱۱۶ هزار تردد و آزادراه کرج ـ تهران با ۹۷ هزار تردد ثبت شد.

    انسداد ۱۰ جاده به دلیل کاهش ایمنی

    بر اساس این گزارش، ۱۰ محور به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است که می‌توان به محورهای پونل ـ‌ خلخال،  وازک ـ بلده، جاده فرعی مسجدسلیمان ـ ایذه، محور گنج‌نامه ـ تویسرکان، جاده قزوین ـ همدان در کیلومتر ۱۱۰ و محور فرعی شمشک ـ دیزین اشاره کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *