×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
مایه برکت وافتخارماشهداهستند

  • کد نوشته: 27783
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" صبح اولین روز قبل از شروع کار در سال جدید به همراه رئیس عقیدتی سیاسی، معاون عملیات و معاون طرح و برنامه استان بر سر مزار مطهر شهید گمنام مدفون در ستاد انتظامی استان حاضر شد و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهدای والامقام است.
    مایه برکت وافتخارماشهداهستند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان در صبح اولین روز از سال ۱۴۰۰ با حضور در کنار مزار شهید گمنام مدفون در ستاد گفت: شهدای عزیز و والامقام مایه افتخار و برکت برای کار و زندگی ما هستند.

    مایه برکت وافتخارماشهداهستند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علیرضا مظاهری” صبح اولین روز قبل از شروع کار در سال جدید به همراه رئیس عقیدتی سیاسی، معاون عملیات و معاون طرح و برنامه استان بر سر مزار مطهر شهید گمنام آرامیده در ستاد انتظامی استان حاضر شد و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

    وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را از دیگر برکاتی برشمرد که با نثار خون هزاران شهید والامقام به دست آمده است، افزود: امروز تمام مردم عزیز قدردان خون این شهدا هستند، شهدایی که از جان خود برای آزادی و آبادی این مرز و بوم گذشتند.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شروع سال جدید آن هم در کنار مزار مطهر شهید گمنام، افتخاری بود که نصیب بنده و تعدادی از همکاران شد، تصریح کرد: شهدای عزیز و والامقام مایه افتخار و برکت برای کار و زندگی ما هستند.

    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه شهدا و جانبازان و ایثارگران همواره به ما درس آزادگی و ایثار و شجاعت می دهند، خاطر نشان کرد: همواره باید با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، راه پر افتخار شهدا، جانبازان و ایثارگران را ادامه داده و با تمام توان از دستاورد های نظام اسلامی دفاع کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *