×
×

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری
تخصیص۶۰میلیاردریال برای جاده شهرکرد-بن-دارا

  • کد نوشته: 28257
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسین‌علی مقصودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در سال گذشته برای اجرای باند دوم محور ارتباطی شهرکرد – بن – داران ۲۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ابلاغ شد که از این مبلغ تاکنون۶۰ میلیارد ریال برابر ۲۸.۲۳ درصد تخصیص پیدا کرد.
    تخصیص۶۰میلیاردریال برای جاده شهرکرد-بن-دارا
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساختها در دولت دوازدهم گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای باند دوم جاده شهرکرد – بن – داران تخصیص داده شد.

    تخصیص۶۰میلیاردریال برای جاده شهرکرد-بن-دارا
    تخصیص۶۰میلیاردریال برای جاده شهرکرد-بن-دارا
    تخصیص۶۰میلیاردریال برای جاده شهرکرد-بن-دارا

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسین‌علی مقصودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در سال گذشته برای اجرای باند دوم محور ارتباطی شهرکرد – بن – داران ۲۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ابلاغ شد که از این مبلغ  تاکنون۶۰ میلیارد ریال برابر ۲۸.۲۳ درصد تخصیص پیدا کرد.


    وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری کامل باند دوم محور ارتباطی شهرکرد – بن – داران به ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


     مقصودی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰ کیلومتر بسترسازی، هشت کیلومتر خاک‌ریزی، اجرای پنج کیلومتر لایه اساس و اجرای ۲کیلومتر آسفالت در باند دوم این جاده انجام شد.
    وی یادآور شد: تاکنون ۱۸ کیلومتر از باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به بن به داران به بهره‌برداری رسیده، ۱۳ کیلومتر در دست اجراست و ۲۰ کیلومتر از این جاده در محدوده چهارمحال و بختیاری باقی‌مانده است.
    مقصودی اظهار داشت: پیمانکار این جاده هم‌اکنون ۲۵ میلیارد ریال بابت اجرای تعهدات خود در ساخت باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به بن به داران طلب دارد.
    به گزارش ایرنا، جاده شهرکرد – بن – داران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های چهارمحال و بختیاری در توسعه راه‌های ارتباطی است که پل ارتباطی بین فلات مرکزی  با غرب کشور می تواند باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *