×
×

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز
کاهش محدودیت شبانه

  • کد نوشته: 28393
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق عصر شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه صبح در مناطق استان البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.
    کاهش محدودیت شبانه
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش زمان محدودیت شبانه درمعابر شهری این استان خبرداد.اجرای طرح منع تردد شبانه در استان البرز که ازاول آذرماه سال گذشته در استان البرز آغاز شده ، همچنان ادامه دارد.»

    کاهش محدودیت شبانه
    کاهش محدودیت شبانه
    کاهش محدودیت شبانه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق عصر شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه صبح در مناطق استان البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون  می شوند.

    وی اضافه کرد: پیش از این زمان اجرای محدودیت ساعت ۲۱ بود که یک ساعت کاهش یافته است.

    شرق اظهار داشت که از اجرای طرح محدودیت شبانه تاکنون ۵۴۲ هزارو ۳۳۷ راننده متخلف در استان البرز اعمال قانون شدند.

    وی یادآورشد : بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت کردند.

    رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد : رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

    شرق افزود: صاحبان اصناف نیز ساعات فعالیت خود را طوری برنامه ریزی کنند که به شروع محدودیت تلاقی نشود که ایجاد ترافیک سنگین و جریمه شوند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *