×
×

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری
فروش۴۶۰تن میوه در نوروز

  • کد نوشته: 28502
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جهانبخش مرادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میوه‌ها در ۶۰ غرفه در سطح استان عرضه می‌شد که به سبب استقبال ضعیف مردم در روزهای تعطیل نوروز، تعدادی از غرفه‌ها جمع‌آوری شد، به طور مثال از ۱۰ غرفه شهر شهرکرد پنج غرفه فعال است.
    فروش۴۶۰تن میوه  در نوروز
  • تبلیغ هدفمند

     معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از فروش ۴۶۰ تن سیب و پرتقال نوروزی در استان خبر داد و گفت: ۹۰ تن میوه دیگر در انبارهای استان ذخیره است.

    فروش۴۶۰تن میوه در نوروز
    فروش۴۶۰تن میوه در نوروز
    فروش۴۶۰تن میوه در نوروز

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جهانبخش مرادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میوه‌ها در ۶۰ غرفه در سطح استان عرضه می‌شد که به سبب استقبال ضعیف مردم در روزهای تعطیل نوروز، تعدادی از غرفه‌ها جمع‌آوری شد، به طور مثال از ۱۰ غرفه شهر شهرکرد پنج غرفه فعال است.

     وی ادامه داد: عرضه میوه تا ۱۳ فروردین در استان ادامه دارد اما چنانچه تا آن زمان تمامی میوه‌ها به فروش نرسد، در ستاد تنظیم بازار نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

    مرادی در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در استان نیز گفت: به جز روغن خوراکی که با کمبود نسبی مواجه است در تامین دیگر اقلام مصرفی مردم مشکلی وجود ندارد.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمبود نسبی روغن خوراکی به سبب تعطیلی کارخانه‌های تولید روغن در تعطیلات نوروز بوده است که با آغاز به کار کارخانه‌ها این مشکل نیز برطرف می‌شود.

    مرادی با بیان اینکه در خصوص تامین قند و شکر در استان با کمبودی مواجه نیستیم، تصریح کرد: در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به وفور وجود دارد.

    وی همچنین از فعالیت سه کشتارگاه مرغ در استان خبر داد و گفت: در خصوص گوشت مرغ نیز کمبودی وجود ندارد و بر فعالیت کشتارگاه‌ها نظارت می‌شود.

    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *