×
×

دعوت از۵گلستانی به اردوی تیم ملی بوچیای زنان

  • کد نوشته: 28748
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش روز چهارشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان فاطمه خیرخواه اتراچالی، فاطمه محمدی، سیده فاطمه رهبر کومله، پریا خیرآبادی، هلیا حاج آبادی گلستانی‌های فراخوانده شده به این اردو هستند که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به بازی های پارآسیایی جوانان در بحرین تلاش می کنند.
    دعوت از۵گلستانی به اردوی تیم ملی بوچیای زنان
  • تبلیغ هدفمند

    پنج بانوی ورزشکار گلستانی با نظر کادر فنی به اولین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی بوچیا برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های پارآسیایی جوانان دعوت شدند.

    دعوت از۵گلستانی به اردوی تیم ملی بوچیای زنان

    به گزارش روز چهارشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان فاطمه خیرخواه اتراچالی، فاطمه محمدی، سیده فاطمه رهبر کومله، پریا خیرآبادی، هلیا حاج آبادی گلستانی‌های فراخوانده شده به این اردو هستند که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به بازی های پارآسیایی جوانان در بحرین تلاش می کنند.

     این  اردو با حضور ۳۰ ورزشکار از شانزدهم فروردین در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در تهران آغاز می شود.

    بوچیا نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی – حرکتی است که برای افراد دارای فلج مغزی طراحی شده بود اما در حال‌ حاضر توسط ورزشکارانی با معلولیت‌های چندگانه و شدید حرکتی مانند آتروفی عضلانی نخاعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    هدف این بازی، پرتاب توپ‌های رنگی به نزدیکی توپ سفید (جک‌بال) است؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند توپ‌ها را برحسب توانایی‌هایشان با دست، پا یا در ناتوانی‌های شدید با سر و یک وسیله کمکی (رمپ) پرتاب کنند و در پایان هر دور، داور براساس میزان نزدیکی توپ‌ها به جک‌بال به بازیکنان امتیاز می‌دهد.

    بوچیا  از سال ۸۴ وارد ایران شد و گلستانی ها از حدود هشت سال قبل انجام این رشته را  آغاز کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *