×
×

استاندار سمنان
تمامی‌محدودیت‌های‌کرونایی در استان اعمال‌می‌شود

  • کد نوشته: 28754
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه اعلام کرد: در روز ۱۳ فروردین هر سال ، مردم کشور ما به لحاظ گردش و دورهمی ، به آغوش طبیعت می‌رفتند و برای همدیگر بهترین آرزوها را در جهت سلامتی و طول عمر داشته و دارند.
    تمامی‌محدودیت‌های‌کرونایی در استان اعمال‌می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار سمنان گفت: مردم استان سمنان روز طبیعت در خانه های خود می مانند و تمام محدودیت‌های کرونایی اعمال می شود.

    تمامی‌محدودیت‌های‌کرونایی در استان اعمال‌می‌شود
    تمامی‌محدودیت‌های‌کرونایی در استان اعمال‌می‌شود
    تمامی‌محدودیت‌های‌کرونایی در استان اعمال‌می‌شود

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه اعلام کرد: در روز ۱۳ فروردین هر سال ، مردم کشور ما به لحاظ گردش و دورهمی ، به آغوش طبیعت می‌رفتند و برای همدیگر بهترین آرزوها را در جهت سلامتی و طول عمر داشته و دارند.

    وی گفت: امسال به خاطر گسترش بیماریی کووید ۱۹ و به ویژه موج جدید آن فضای کشور کاملاً تغییر کرده است.

    استاندار سمنان ادامه داد: مردم با نرفتن به دامان طبیعت و عدم تشکیل تجمعات و دورهمی ها برای یکدیگر آرزوی سلامتی کنند.

    وی با اشاره به اینکه در استان سمنان وضعیت نسبتا با ثباتی وجود دارد ، افزود: در حال حاضر پنج شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند ، اما این وضعیت بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت ضوابط ستاد مقابله با کرونا می‌تواند دوباره وارد موج جدید کرونایی شویم که بی تردید سلامتی مردم را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

    آشناگر گفت: با توجه به بررسی آمارها در روز گذشته ۱۲۳ نفر بیمار کووید ۱۹ به صورت سرپایی شناسایی شده اند که این تعداد نسبت به روز آن گذشته ۲ برابر شده است.

    استاندار سمنان تصریح کرد: درصورت عدم رعایت مردم وضعیت نگران کننده خواهد بود و از شهروندان عزیز که تاکنون نهایت همکاری را با دولت و خدمتگزاران خود در ستاد مدیریت مقابله با کرونا داشته‌اند درخواست می‌کنیم از تعطیلات پیش رو برای حفظ سلامتی و تحکیم خانواده از رفتن به تفرجگاه‌ها و پارک‌ها خودداری کنند.

    وی ادامه داد: مردم دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامتی رعایت کنند، چرا که تجمعات و دورهمی ها می تواند موجب مرگ و میر بزرگسالان شود.

    استاندار سمنان با توجه به گسترش نوع انگلیسی ویروس کرونا از مردم استان سمنان، درخواست کرد به منظور سلامتی خود و سایر هم وطنان ، همکاری لازم را با ستاد مدیریت مقابله با کرونا داشته باشند.

    وی گفت: محدودیت‌ها بر اساس اعداد و آمار بیماران تعیین شده و این اعداد به سرعت می‌توانند از وضعیتی به وضعیت دیگر و از رنگی به رنگ دیگر تغییر کند.

    آشناگر افزود: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح همچنان در سطح استان اعمال خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *