×
×

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی
پرداخت بیش از۹۶۷میلیاردریال وام کارآفرینی به روستاییان

  • کد نوشته: 30204
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین منوچهر نبی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این صندوق با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از ابتدای سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹، هزار و ۱۰۹ طرح اشتغالزایی را اجرایی کرد.
    پرداخت بیش از۹۶۷میلیاردریال وام کارآفرینی به روستاییان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: افراد جویای کار در روستاها و مناطق عشایری این استان ۹۶۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال برای ایجاد شغل‌های خرد در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی وام گرفتند.

    پرداخت بیش از۹۶۷میلیاردریال وام کارآفرینی به روستاییان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین منوچهر نبی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این صندوق با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از ابتدای سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹، هزار و ۱۰۹ طرح اشتغالزایی را اجرایی کرد.

    وی افزود: از مجموع این طرح ها ۶۱۶ طرح در حوزه کشاورزی با ۴۳۸ هزار و ۱۵ میلیارد ریال، ۳۸۸ طرح با مبلغ ۳۵۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال در بخش صنعت و ۱۰۵ طرح با مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در بخش خدمات بوده است.

    وی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم صندوق کارآفرینی امید آسان‌گیری پذیرش ضامن برای اعطای تسهیلات است به طوری که با توجه به توانایی فرد وام‌گیرنده، یارانه و املاک نیز به عنوان ضامن پذیرفته می شود.
    مدیر صندوق کارآفرینی امید، سود این تسهیلات را کمتر از چهار درصد اعلام کرد. 

    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال ۹۹، هزار و ۳۹۹ طرح اشتغال ایجاد شد که ۶۴۴ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ر یال نیز تسهیلات پرداخت شد.

    نبی زاده اظهار داشت: از مجموع این طرح ها ۱۲۳ طرح از محل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری بود که ۱۷۲ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال نیز وام برای اجرا پرداخت شد.

    وی گفت: از محل اعتبارات منابع داخلی و تفاهم نامه ها نیز ۴۹۳ طرح اشتغال با تسهیلات دریافتی ۴۰۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

    وی افزود: همچنین ۷۸۳ مورد وام ضروری نیز با مبلغ ۷۰ میلیارد و ۵۸۶ ریال به افراد پرداخت شد.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد روستایی هستند و بیشترین اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی است، همچنین در این استان پنج هزار خانوار عشایری با جمعیت حدود ۳۰ هزار نفر سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *