×
×

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
جلوگیری از بحران آب دراستان گلستان‌بالزوم صرفه‌جویی‌درمصرف‌آب

  • کد نوشته: 31403
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ولی ا... ساور مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رشد جمعیت و نیاز روز افزون به منابع آبی جدید، لزوم حفظ و مدیریت منابع آبی موجود و افزایش برداشت بی رویه از آبهای زیز زمینی و روبرو بودن روستاها و شهرهای استان جلوگیری با تنش آبی از چالشهای پیش روی شرکت آبفا می باشد.
    جلوگیری از بحران آب دراستان گلستان‌بالزوم صرفه‌جویی‌درمصرف‌آب
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از لزوم صرفه جویی در مصرف آب جهت جلوگیری از بحران در این استان خبر داد.

    جلوگیری از بحران آب دراستان گلستان‌بالزوم صرفه‌جویی‌درمصرف‌آب

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ولی ا… ساور  مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رشد جمعیت و نیاز روز افزون به منابع آبی جدید، لزوم حفظ و مدیریت منابع آبی موجود و افزایش برداشت بی رویه از آبهای زیز زمینی و روبرو بودن روستاها و شهرهای استان  جلوگیری با تنش آبی از چالشهای پیش روی شرکت آبفا می باشد.

    وی افزود: آب به عنوان یک منبع با ارزش نقش اساسی در زندگی انسان داشته و یکی از مهمترین عوامل زیر ساختی در زندگی اجتماعی و توسعه جوامع بشری به شمار می رود.

    ساور خاطر نشان ساخت: با عنایت به خشکسالی های چند سال اخیر و داشتن رتبه پنجم استان گلستان در میزان کاهش بارندگیها در کشور ، شیوع ویروس کرونا و کاهش نزولات آسمانی در سال آبی ، که موجب افزایش سرانه مصرف و برداشت بی رویه از آب های سطحی و زیرزمینی گردیده و وضعیت آب استان را با بحران مواجه نموده است .

    مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان  تصریح کرد: با توجه به کاهش آبدهی چشمه ها و چاه های شهرستان ها و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته ، شاهد کاهش ۸تا ۱۰ لیتر دبی چاههای آب شرب بوده ایم که همین امر نشان دهنده تنش آبی در استان  و سالی در پیش داشتن بحرانی از نظر تامین و توزیع آب شرب خواهد بود.

    وی در پایان بیان نمود: با توجه به در پیش بودن فصل گرم سال و شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی، از مردم فهیم استان درخواست داریم تا در حد امکان مدیریت مصرف را سرلوحه خود قرار داده، تا بتوانیم فصل گرم سال را به خوبی مدیریت نموده و در امر خدمت رسانی پیش گام باشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *