×
×

وزیر کشور
واکسن نزده‌ها با اجرای طرح هوشمند، دچار مشکل می‌شوند

  • کد نوشته: 33943
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۵
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار احمد وحیدی روز سه شنبه پس از نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست امروز به مرور میزان دقت و کنترل دستورالعمل‌های بهداشتی پس‌از اعمال مدیریت هوشمند مرتبط بود.
    واکسن نزده‌ها با اجرای طرح هوشمند، دچار مشکل می‌شوند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: پس از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا کسانی که ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌باشند دچار مشکل خواهند شد و باید حتماً تست‌های پی‌سی ‌آر منفی ارائه کنند.

    واکسن نزده‌ها با اجرای طرح هوشمند، دچار مشکل می‌شوند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار احمد وحیدی روز سه شنبه پس از نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست امروز به مرور میزان دقت و کنترل دستورالعمل‌های بهداشتی پس‌از اعمال مدیریت هوشمند مرتبط بود.

    وزیر کشور ادامه داد: برخی تلاش‌ها برای مقابله با طرح واکسیناسیون ملی انجام می‌شود که در نشست امروز مقرر شد نسبت به ضرورت‌های واکسیناسیون ملی در فضای مجازی و غیرمجازی بیشتر تبیین شود. تا بتوانیم ۲ دُز واکسن را سرعت ببخشیم چون بعد از شروع طرح مدیریت هوشمند کنترل کرونا کسانی که ۲ دُز واکسن را نزده باشند دچار مشکل می‌شوند. در غیر این‌صورت  باید تست‌های پی سی آر منفی دهند که برای آنها هزینه خواهد داشت. برای همین باید برای واکسیناسیون بیشتر، تلاش شود.

    وحیدی در پاسخ به ایرنا درباره نشست صبح ستاد ملی مدیریت بحران و همچنین آخرین وضعیت استان هرمزگان پس از زلزله گفت: در بحث ستاد ملی مدیریت بحران قانونی داریم که براساس آن چند سند باید تهیه می‌شد. سند کاهش تلفات در امور سوانح، افزایش همدلی‌ ملی در عبور از سوانح، و بازتوانی بعد از سانحه، سه سندی است که پس تجمیع تا یک ماه آینده در ستاد قطعی می‌شود و در شورای ملی به تصویب می‌رسد.

    وی گفت: زلزله هرمزگان در نشست ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بررسی شد. البته به‌رغم شدت زمین لرزه هرمزگان، غیر از یک مورد خسارت انسانی نداشته‌ایم و خسارت‌های دیگر بیشتر ترک خوردگی در برخی مناطق مختلف و روستاها بود که این موارد برای رفع بحران پیش بینی شده است تا مشکلات مردم برطرف شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *