×
×

یکی از مهمترین رکن توسعه گلستان آموزش مستمر کارکنان دستگاه های اجرایی است

  • کد نوشته: 35367
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کارآنلاین، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان آموزش مستمر و مداوم دستگاه های اجرایی استان را یکی از مهمترین ارکان توسعه ای استان دانست.
    یکی از مهمترین رکن توسعه گلستان آموزش مستمر کارکنان دستگاه های اجرایی است
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کارآنلاین، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان آموزش مستمر و مداوم دستگاه های اجرایی استان را یکی از مهمترین ارکان توسعه ای استان دانست.

    وی افزود: توسعه استان را نباید صرف در توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی دانست لذا عوامل متعددی در توسعه استان نقش دارند که توسعه آموزشی موثر و اثربخش،مهم ترین رکن در پیشرفت و توسعه استان است.
    عابدی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:به توسعه استان وقتی با تامل بنگریم،نیروی انسانی،محور و مدار توسعه استان است و توسعه پایدار،کارآمد و همه جانبه با آموزش نیروی انسانی میسر می باشد.رئیس سازمان اظهار داشت:آموزش پله ترقی و گام اول برای توسعه استان است و رمز توسعه اقتصادی و تحقق بخشیدن به توسعه و پیشرفت استان،آموزش نیروی انسانی است.رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تاکید کرد:در صورتی که در آموزش،برنامه ریزی به شایستگی صورت پذیرد،بازدهی اقتصادی در استان که از اهداف توسعه ای استان می باشد،امکان پذیر می گردد.
    عابدی رئیس سازمان یادآور شد:برای موفقیت در توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی و سایر ابعاد توسعه ای استان،حاکم ساختن روح آموزش در جهت شکوفایی توانمندی ها و استعدادهای سرمایه ارزشمند انسانی در دستگاه های اجرایی است.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در پایان ،با بیان این مطلب که بحث آموزش یکی از زیرساخت های اساسی در توسعه استان است،افزود:با کاربردی نمودن آموزش ها برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان،باید تلاش نماییم در حوزه تولید،دانش بنیان و اشتغالزایی،به رشد مطلوب و اثربخشی در استان دست یابیم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *