×
×

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی
کلاهبرداری ۲۱ میلیارد ریالی در بجنورد

  • کد نوشته: 36559
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف از جمله فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    کلاهبرداری ۲۱ میلیارد ریالی در بجنورد
  • تبلیغ هدفمند
    کلاهبرداری ۲۱ میلیارد ریالی در بجنورد

    جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک نفر کلاهبردار و کشف ۳۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف از جمله فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شروع اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و همچنین همکاری مستمر شکات پرونده، متهم مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: این فرد در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

    وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۳۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال اعتراف کرد، یادآور شد: این فرد در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به دادسرا معرفی شد.

    جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا مجرمان در سطح جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
    انتهای پیام

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *