×
×

رئیس اداره گاز آزادشهر
تا پایان تیرماه شبکه گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن انجام خواهد شد

  • کد نوشته: 40069
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۸
  • ۰
  • نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه ۱۳۹۹، شبکه گازرسانی را به صورت کاملاً فعال و به روز رسانی شده به سطح کشوری انجام خواهد داد. این طرح نهضت ملی مسکن برای ارتقای امنیت سیستم دهی و نصب موفق شبکه گازرسانی مورد توجه قرار می‌گیرد.
    تا پایان تیرماه شبکه گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن انجام خواهد شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره گاز آزادشهر خبرداد: تا پایان تیرماه شبکه گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن انجام خواهد شد

    در حاشیه بازدید سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر از پروژه درحال ساخت نهضت مسکن ملی شهرستان  از اجرای شبکه گازرسانی  طرح مذکور تا پایان تیرماه  خبر داد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار پارس از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، در این بازدید که اعضای شورای مسکن شهرستان انجام شد  ضرورت تسریع در احداث پروژه های مسکن ملی   شهرستان بویژه پروژه گازرسانی آن مورد تاکید قرار گرفت کرد  

     در همین رابطه حسن نظافتی رئیس اداره گاز آزادشهر با بیان جزئیات انجام پروژه اجرای شبکه گازاین طرح ملی گفت: عملیات اجرایی شبکه گذاری گاز این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریار با متراژ بالغ بر ۵۵۰ متر   آغاز شده و تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام خواهد رسید .

    نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه ۱۳۹۹، شبکه گازرسانی را به صورت کاملاً فعال و به روز رسانی شده به سطح کشوری انجام خواهد داد. این طرح نهضت ملی مسکن برای ارتقای امنیت سیستم دهی و نصب موفق شبکه گازرسانی مورد توجه قرار می‌گیرد.

    تا پایان تیرماه، شبکه گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن به شکل مورد نظر با بهره‌گیری از تخصصیان، انجام خواهد شد.

    وی  ضمن تقدیر ازپیگیری ها و همراهی فرماندار و سایرمسئولین ذیربط اظهار داشت: با تلاش همکاران شرکت ، این پروژه در حال حاضر با ۴۵ پیشرفت در حال انجام است که در همین رابطه تعداد ۷۲  واحد مسکونی  از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *