×
×

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس‌ شورای‌ اسلامي
جادۀ علی آباد به شاهرود، کریدور بین‌المللی است‌

  • کد نوشته: 40595
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۴
  • ۰
  • رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس‌ شورای‌ اسلامي در يک‌ نشست‌ خبری‌ با اصحاب‌ رسانه‌ استان گلستان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد جاده‌ علی آباد به شاهرود اظهار کرد: این‌ جادۀ علی آباد کتول به شاهرود نیست‌، کریدور بين‌المللي است‌، ترانزیت کشورهاي آسیای میانه است‌،من مدافع محیط زیستم و با چند تونل مشکل‌ حل می‌شود و آسیبی به جنگل وارد نمیشود و راه دو ساعت به 45 دقيقه کاهش‌ پیدا ميکند.
    جادۀ علی آباد به شاهرود، کریدور بین‌المللی است‌
  • تبلیغ هدفمند

    کریدور بین‌المللی از استان گلستان به شاهرود، با نام جاده استانی علی‌آباد، به شهرستان شاهرود ایجاد شده است. این کریدور طولانی‌ترین جاده مسیری در استان ‘گلستان ‘است که بیش از ۱۰۰ کیلومتر طول می‌کشد. این جاده دارای نزدیکی‌های زیادی از مناطق پرآب و توسعه‌یافته است و می‌تواند مسیری مناسب برای سفر و تجارت بین‌المللی باشد.

    نماینده‌ علی آباد در تشریح عملکرد خود در بحث تله کابین گفت :تله کابین علی آباد کتول هفت‌ ماه‌ ابلاغ شده و انتظار داریم گرگان و دیگر شهرهای استان هم ابلاغ بشه و داشته‌ باشند.

    دکتر رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس‌ شورای‌ اسلامی در یک‌ نشست‌ خبری‌ با اصحاب‌ رسانه‌ استان گلستان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد جاده‌ علی آباد به شاهرود اظهار کرد: این‌ جادۀ علی آباد کتول به شاهرود نیست‌، کریدور بین‌المللی است‌، ترانزیت کشورهای آسیای میانه است‌،من مدافع محیط زیستم و با چند تونل مشکل‌ حل می‌شود و آسیبی به جنگل وارد نمیشود و راه دو ساعت به ۴۵ دقیقه کاهش‌ پیدا میکند.

    نوروزی در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد گرانی ها گفت :یکی از علتهای این‌ گرانی ها حذف ارز ترجیحی بوده‌ و من با حذف ارز ترجیحی مخالف بودم‌.

    این‌ نماینده در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد استیضاح وزیر کشور گفت :نامه معاون وزیر کشور عالمانه نبود ولی نامه استیضاح وزیر کشور را من امضا نکردم.

    نویسنده: امین الله منتظری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *