×
×

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان
سه طرح فنی و حرفه‌ای گلستان آماده بهره‌برداری است

  • کد نوشته: 43317
  • ۱۴۰۲-۰۵-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، حمزه کرایلو در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود: برای این طرح‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
    سه طرح فنی و حرفه‌ای گلستان آماده بهره‌برداری است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان سه طرح مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراوه تپه، مرکز آموزش فنی و حرفه ای زنان گنبدکاووس و مرکز آموزش تربیت مربی کشاورزی در نی‌تپه خان‌ببین آماده بهره‌برداری است.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، حمزه کرایلو در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود: برای این طرح‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

    وی با اشاره به برخورداری همه شهرستان‌های استان از مرکز فنی و حرفه‌ای گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش مهارتی جزو اولویت نخست گلستان قرار دارد.

    در راستای تحول آموزش فنی و حرفه‌ای، سند مهارتی استان با حضور ۳۱ دستگاه مرتبط تدوین شده و با تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان آماده رونمایی است.

    وی ادامه داد: سال قبل مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان پنج میلیون نفر ساعت به علاقمندان آموزش دادند و در پنج ماهه امسال هم افزون بر ۲ میلیون نفر این دوره‌های آموزش مهارتی را گذراندند.

    مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی از محل سفر دور نخست دولت برای ایجاد زیرساخت های توسعه آموزش فنی و حرفه ای گلستان تصویب شد که تخصیص این اعتبارات موجب رشد چشمگیر در اجرای طرح های زیرساختی آموزش فنی و حرفه ای شد.

    وی ادامه داد: پوشش طرح نهضت مهارتی آموزی در ۱۰۳ روستای استان در قالب طرح ۴۰ – ۴۰ با کمک اداره کل روستایی استانداری، راه اندازی مرکز فناوری و اطلاعات در علی آبادکتول با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲، میزبانی مسابقه فناوری و اطلاعات و پیگیری برای استقرار دبیرخانه دائمی آن در گرگان، دریافت مجوز برگزاری مسابقات بین‌المللی در گلستان و اجرای اوقات آزاد در حوزه آموزش فنی و حرفه ای با پوشش ۲ هزار و ۱۷۷ نفر جمعیت ایجاد فرصت شغلی تعهد شده از مهم ترین فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره کل است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *