×
×

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد گلستان شد

  • کد نوشته: 43610
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز از هفته دولت با هدف نظارت میدانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شد.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد گلستان شد
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سومین روز از هفته دولت با هدف نظارت میدانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز از هفته دولت با هدف نظارت میدانی، افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری وارد گلستان شد.

    سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استقبال رسمی علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان و اعضای مجمع نمایندگان و جمعی از مدیران استان وارد این استان شد.

    در نخستین روز سفر خود ، از فردا شنبه ۴شهریورماه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

    همچنین مرتضوی فردا پس از عطر افشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا،  با حضور در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ضمن بازدید از چند پروژه صنعتی نسبت به افتتاح شرکت‌های «چوب صندل» و «زرین گستر» اقدام خواهد کرد.

    افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان آق‌قلا، بازدید از شرکت پگاه، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و بخش سرمایه‌گذاری استان از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان خواهد بود.

    همچنین مرتضوی در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری، جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور خواهد یافت.

    گفتنی است در این سفر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، مدیر عامل  بانک رفاه، مدیرعامل  صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ‌های (صنایع شیر ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق

    بازنشستگی کشوری–صبا انرژی) و مدیرعامل شرکت شستا و هلدینگ‌های مرتبط (صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین) وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند.

    گفتنی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان وزیر معین رئیس جمهور در استان گلستان و در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به استان حضور یافته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *