×
×

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وزارت کار
گسترش خدمات جستجوی شغل به عموم مخاطبین

  • کد نوشته: 50570
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ امید ملک مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سه شنبه 28 آذرماه در جلسه با معاون و کارشناسان حوزه ی کارآفرینی ، کاریابیها و اشتغال استان در محل کافه کارآفرینی دویاس گرگان گفت: علاوه بر کاهش هزینه های جستجوی شغل، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان و دسترسی به اطلاعات صحت سنجی شده ی هردو طرف بازار کار ، از دیگر اهداف راه اندازی سامانه جستجوی شغل می باشد.
    گسترش خدمات جستجوی شغل به عموم مخاطبین
  • تبلیغ هدفمند
    مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وزارت کار گفت: هداف اصلی راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل ، گسترش خدمات کاریابی به عموم مخاطبان و کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی می باشد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ امید ملک مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه در جلسه با معاون و کارشناسان حوزه ی کارآفرینی ، کاریابیها و اشتغال استان در محل کافه کارآفرینی دویاس گرگان گفت: علاوه بر کاهش هزینه های جستجوی شغل، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان و دسترسی به اطلاعات صحت سنجی شده ی هردو طرف بازار کار ، از دیگر اهداف راه اندازی سامانه جستجوی شغل می باشد.

    وی به مزایای سامانه ی جستجوی شغل اشاره و خاطرنشان کرد: این سامانه قابلیت ثبت نام و بارگذاری سابقه شغلی بیکاران و ثبت فرصتهای شغلی از طریق کاریابیها ، کارجویان وکارفرمایان را دارد و فرصت‌های شغلی مورد نیاز کارفرمایان نیز توسط کارجویان در سامانه قابل مشاهده است .
    ملک در پایان افزود: طبق ماده ۸ برنامه اجرایی ذیل توافقنامه ملی اشتغال ، نقش و جایگاه اساسی آموزش های فنی و حرفه ای در اشتغال پذیری و حضور موثر افراد آموزش دیده در بازار کار به وضوح قابل مشاهده است ؛ در همین راستا با هماهنگی های انجام شده با نهادهای مرتبط ، فرایند ثبت نام و معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای توسط متقاضیان جویای کار از طریق سامانه جستجوی شغل صورت گرفته و هزینه دوره آموزشی برای متقاضیان جویای کار معرفی شده از طریق سامانه جستجوی شغل برای یک دوره نیز رایگان می باشد.
    لازم به ذکر است کارجویان و کارفرمایان می توانند جهت دسترسی به خدمات سامانه جستجوی شغل ، به آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.
    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *