×
×

فرمانده نیروی زمینی ارتش:
ارتش ایران مجهز به سلاح‌های هوشمند نقطه زن است

  • کد نوشته: 50731
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۶
  • ۰
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد:توسعه یگان های موشکی را در برنامه داریم، نیروی زمینی ارتش از انواع موشک های نقطه زن و هوشمند برخوردار است و به هر تهدید در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ می دهیم.
    ارتش ایران مجهز به سلاح‌های هوشمند نقطه زن است
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:امروز، نیروی زمینی ارتش با مجهز شدن به تجهیزات نظامی و سلاح های هوشمند نقطه زن، توان بالایی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در بازدید از گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آران و بیدگل به خبرنگاران افزود:بنا به فرمان حضرت امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری اصل بر خودکفایی با نگاه به داخل است ،در مسیر خودکفایی و تولید انواع تسلیحات، نیروی زمینی ۲۳ رسته دفاعی دارد که قصد داریم به خودکفایی پایدار برسیم تا جوابگوی نیاز دفاعی و امنیتی کشور باشیم.

    وی اظهار کرد:در این مسیر طرح لبیک ۲ را داریم که با پیگیری های ستاد کل این طرح در مسیر بومی کردن تسلیحات نیروی زمینی ارتش است.

    فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد:توسعه یگان های موشکی را در برنامه داریم، نیروی زمینی ارتش از انواع موشک های نقطه زن و هوشمند برخوردار است و به هر تهدید در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ می دهیم.

     

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *