×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
۱۲۰۰میلیاردتومان دستاورد سفر ریاست جمهوری

  • کد نوشته: 50787
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۸
  • ۰
  • عادل مصدقی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری اظهار کرد: ماهانه شاهد وقوع اتفاقات خوبی از جمله افزایش ترانزیت،جابه جایی کالاها و مسافر و ارتقای کیفی و ایمنی راهها در این حوزه ها هستیم.
    ۱۲۰۰میلیاردتومان دستاورد سفر ریاست جمهوری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری در هفته گذشته به استان گفت: از مجموع ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوبه سفر در بخش راه و شهرسازی، یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مختص راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که بزودی ابلاغ می شود.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ عادل مصدقی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با حضور استاندارو معاون عمرانی استانداری،نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، فرماندار گرگان و فرمانداران تعدادی دیگر از شهرستان ها، روحانیت و سایر مسوولان استانی در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان با بیان اینکه با ابلاغ این مصوبات اتفاقات خوبی در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواهد افتاد،اظهار کرد: ماهانه شاهد وقوع اتفاقات خوبی از جمله افزایش ترانزیت،جابه جایی کالاها و مسافر و ارتقای کیفی و ایمنی راهها در این حوزه ها هستیم.

    به گفته وی،افزایش ۳۰ درصدی ترانزیت بین المللی،۶ درصد رشد جابه جایی کالاها با حمل و نقل ۵ میلیون تن بار و رشد ۱۸ درصدی مسافر با جابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از جمله این اتفاقات در ۹ ماهه سال جاری است.

     

    مصدقی ادامه داد: استفاده از ۷۰۰ اتوبوس و مینی بوس در سفر ریاست جمهوری برای حمل و نقل مردم در روز استقبال رئیس جمهوری ازحماسه آفرینی های دیگر دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در ایام و مناسبت های مختلف سال به شمار می رود.

    در ادامه این مراسم از رانندگان، راهداران، پیمانکاران، فعالان و پیشکسوتان و صنوف کارگری و کارفرمایی دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور استاندارو نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، معاون عمرانی استانداری،فرماندار گرگان و فرمانداران تعدادی دیگر از شهرستان ها، روحانیت و سایر مسوولان استانی بمناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری قدردانی بعمل آمد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، همچنین در این مراسم که در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد از کارکنان نمونه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز تجلیل شد.

    تقدیر ویژه استاندار از خدمات ارزنده این دوبخش و تصویب یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به این بخش از نکات برجسته سخنان استاندار در مراسم بود.

    علی محمد زنگانه استاندار، خصلت پهلوانی و عارف مسلک رانندگان و تلاش خستگی ناپذیر راهداران را ساده و بی پیرایه ستود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم هزینه کرد ۵ و نیم همت از منابع ملی و استانی برای ارتقای کیفی و ایمنی راهها و توسعه حمل و نقل عمومی را ازدستاوردهای دولت سیزدهم بیان کرد.

    ۲۶ آذر الی یکم دی ماه بعنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *