×
×

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
رشد۴۴۸درصدی استقبال از سرمایه‌گذاری صنعتی

  • کد نوشته: 51042
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین درویش علی حسن زاده اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدایی سالجاری تعداد 271 فقره جواز تاسیس صنعتی توسط اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی 3 درصدی داشته است .
    رشد۴۴۸درصدی استقبال از سرمایه‌گذاری صنعتی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : وضعیت استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در ۹ ماهه ابتدایی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۴۴۸ درصدی داشته است .

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین درویش علی حسن زاده اظهار کرد: در ۹ ماهه ابتدایی سالجاری تعداد ۲۷۱ فقره جواز تاسیس صنعتی توسط اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۳ درصدی داشته است .

    وی گفت : میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده جواز تاسیس های صادر شده که در واقع میزان استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در استان را نشان می دهد با رشدی ۴۴۸ درصدی به ۴۰۷۶۵ میلیارد تومان رسیده است .

    به گفته حسن زاده ، اشتغال پیش بینی شده این جوازها نیز ۶۸۶۰ نفر می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی یک درصدی داشته است .

    وی افزود : در حال حاضر ۱۲۲۶ جواز تاسیس صنعتی معتبر با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۰۴۷۷۵ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۳۲۹۸۰ نفر در استان گلستان وجود دارد که از این تعداد ۲۶۱ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *