×
×

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان
لایحه‌ای برای اشتغال جوانان توسط دستگاه‌های اجرایی

  • کد نوشته: 51158
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین عیسی مهری اظهار کرد: از دستگاههای متولی برای اشتغال جوانان و ایجاد فرصت های شغلی در خواست می‌کنم لایحه ای در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شود و دستگاه های اجرایی در اعتبارات تملک دارایی به این امر مهم توجه کنند‌.
    لایحه‌ای برای اشتغال جوانان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس شورای اسلامی شهر گرگان،روز شنبه ۲۳ دی ماه در یکصد و هشتادمین جلسه شورا، در نطق پیش از دستور، شهردار گرگان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مشکلات نیروهای شهرداری خصوصا منابع درآمدی و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر باید مورد توجه شهرداری قرار بگیرد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین عیسی مهری اظهار کرد: از دستگاههای متولی برای اشتغال جوانان و ایجاد فرصت های شغلی در خواست می‌کنم لایحه ای در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شود و دستگاه های اجرایی در اعتبارات تملک دارایی به این امر مهم توجه کنند‌.

    وی افزود: بدهی شهرداری به دستگاه های دولتی بیش از ۲۰۰ میلیارد است و حدود ۴۷۰ میلیارد هم به پیمانکاران بدهکار است و این یک معضل است و باید به صورت جدی از طریق استانداری و فرمانداری بررسی و پیگیری شود.

    وی در ادامه با اشاره به عدم تحقق وعده های شهرداری تصریح کرد: برای تکمیل و راه اندازی پروژه های عمرانی تدابیر اصولی در نظر گرفته شود.

    رئیس شورای اسلامی شهرگرگان با بیان عملکرد ضعیف آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب شهری گرگان گفت: اکثر مناطق شهر گرگان مخصوصا محلات حاشیه نشین با تنش آبی و قطعی آب مواجهه هستند و باید برای رفع هر چه سریعتر این مشکل، تدابیری اتخاذ گردد.

    او از برگزاری میزهای خدمت که در محلات متفاوت برقرار شده است، تشکر کرد و افزود: خواشمندیم به قول هایی که در این میز خدمت ها به مردم می دهید جامه عمل بپوشانید و و برای امید آفرینی هرچه بیشتر قدم بردارید و در راستای همین امر تابلو روزشمار و برنامه زمان بندی شده پروژه‌ها در سطح شهر نصب شود. تا مردم از عملکرد شما مطلع شوند.

    رئیس شورای شهر گرگان گفت: مراجعاتی در حوزه های مختلف محله های شهری داشتیم که این موارد اعم از کمبود پارک ها، مشکلات آسفالت کوچه ها و محلات، جداول، کمبود زمین های ورزشی، و همچنین جمع آوری سگ های ولگرد خیابانی بود؛ که باید رسیدگی و بررسی شود.

    مهری ترافیک شهر گرگان و مدیریت شهری را از مسائل مهم برشمرد و گفت: دیگر از روش سنتی قبل برای وضعیت ترافیک فعلی نمیتوان کمک گرفت و آن را حل کرد بلکه نیاز است تدابیر جدید اتخاذ گردد، که این موضوع باید در بودجه سال ۱۴۰۳ به طور جدی لحاظ شود.

    وی تاکید کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان باید در شهرداری گرگان جهت پیگیری موانع ترافیکی ایجاد کند تا معضلات ترافیکی بررسی و حل شود.

     

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *