×
×

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛
آغازمرحله‌انتخاب واحدهای مسکونی توسط متقاضیان نهضت‌ملی‌مسکن

  • کد نوشته: 51255
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، مهندس مهدی ملک اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو می باشد.
    آغازمرحله‌انتخاب واحدهای مسکونی توسط متقاضیان نهضت‌ملی‌مسکن
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: متقاضیان پروژه ۹۶ واحدی بهارستان گنبد کاووس، با حضور در محل پروژه، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، مهندس مهدی ملک اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو می باشد.

    وی افزود: در حال حاضر ساخت این پروژه بیش از ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

    مهندس ملک ادامه داد: متقاضیان پروژه ۹۶ واحدی بهارستان گنبد کاووس، با حضور در محل پروژه، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: این تحویل واحد بر اساس اولویت بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است.

    وی افزود: پس از انتخاب واحدها توسط متقاضیان، مرحله واگذاری و تخصیص واحدها نیز آغاز خواهد شد.

    مهندس ملک همچنین گفت: از دیگر پروژه های فعال گنبد کاووس یک پروژه ۲۰۰ واحدی نگارستان می باشد که هم اکنون پروانه های ساختمانی این پروژه صادر شده و در مرحله اجرای فوندانسیون است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها اظهار کرد: پروژه نگارستان در ابتدای جاده گنبد – آزادشهر و در عرصه ای به مساحت دو هکتار اجرایی می شود.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *