×
×

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان
۲۲پروژه‌افتتاحی و۸پروژه آغازعملیات‌اجرایی با اعتبارات۱۰۳میلیاردتومان

  • کد نوشته: 51348
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، محمدجواد ساوری مجموع اعتبارات در بخش میراث فرهنگی و گردشگری را در دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ درصد رشد اظهار کرد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه قبل از ۵۳.۵ به ۱۶۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.
    ۲۲پروژه‌افتتاحی و۸پروژه آغازعملیات‌اجرایی با اعتبارات۱۰۳میلیاردتومان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در گروه خبری فجر گلستان که در روز شنبه برگزار شد گفت: در دهه فجر امسال ۲۲ پروژه افتتاحی و ۸ پروژه آغاز عملیات اجرایی با ۱۰۳ میلیارد تومان را خواهیم داشت.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، محمدجواد ساوری مجموع اعتبارات در بخش میراث فرهنگی و گردشگری را در دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ درصد رشد اظهار کرد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه قبل از ۵۳.۵ به ۱۶۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.

    ساوری با اشاره به ظرفیت های استان تاکید کرد: گلستان استان ظرفیت های استفاده نشده است و ما تلاش می کنیم از ظرفیت های استفاده نشده و منحصر به فرد استان استفاده کنیم است.

    وی تصریح کرد: حوزه گردشگری به خاطر دو سه دستگاه که کم کاری می کنند، بلا تکلیف مانده ؛ اما باقی دستگاه ها با حمایت استاندار و مجموعه دستگاه قضا همکاری لازم را داشته اند.

    مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: پس از ۱۸ سال با پیگیری های شخص استاندار گلستان ، مشکلات طرح گردشگری هدف روستای زیارت به نتیجه رسید.

    وی در خصوص پروژه گردشگری جزیره آشوراده اذعان داشت: این پروژه آرزوی دست نیافتنی مردم استان بود که با تاکید شخص رییس جمهور و تمامی دلسوزان استان به نتیجه رسید .

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *