×
×

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان
اولین برنامه دهه‌فجری استان در قالب مسابقه سنگنوردی‌قهرمانی گلستان۶بهمن برگزار شد

  • کد نوشته: 51415
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین محمد فلاحی اظهار کرد؛ حضور این نونهالان بهمراه خانواده هایشان که بانشاط به رقابت مشغول بودند نشان از عزم جدی برای توسعه ورزش سنگنوردی و کشف استعدادهای درخوری دارد که می تواند با ایجاد زیرساخت ها و توجهات بیشتر در عرصه های کشوری و بین المللی بدرخشند.
    اولین برنامه دهه‌فجری استان در قالب مسابقه سنگنوردی‌قهرمانی گلستان۶بهمن برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه سنگنوردی قهرمانی استعدادهای استان گلستان در رده سنی نونهالان و نوجوانان، با حضور ۴۸ ورزشکار دختر و پسر ۶ تا ۱۴ سال از استانهای گلستان، مازندران و خراسان شمالی، صبح و بعد ازظهر روز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ در سالن شهید نقی پناهی گنبد برگزار شد. در این مسابقه ورزشکاران در رشته بولدرنگ (بولدرجم) با تلاش بر روی ۸ مسیر طراحی شده دیواره سنگنوردی در چند مرحله به رقابت پرداختند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین محمد فلاحی اظهار کرد؛ حضور این نونهالان بهمراه خانواده هایشان که بانشاط به رقابت مشغول بودند نشان از عزم جدی برای توسعه ورزش سنگنوردی و کشف استعدادهای درخوری دارد که می تواند با ایجاد زیرساخت ها و توجهات بیشتر در عرصه های کشوری و بین المللی بدرخشند.

    رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در جمع ورزشکاران گفت: همانطور که این کودکان و نوجوانان دست پدر ومادر خود را گرفتند و آنان را برای تلاششان در این رشته به پای دیواره سنگنوردی آوردند، فردا روز در ۱۱ اسفند این پدران و مادران هستند که دست فرزندان خود را می گیرند و پای صندوق های رأی می برند و تلاششان را برای آینده بهتر ایران عزیز به کودکان نشان می دهند، و لذا لازم است مسئولین در هر دو زمینه تلاش و توجه جدی نمایند و با مهیا کردن زیرساخت های لازم ورزش خصوصا برای نونهالان و استعدادها، توجه به امر ورزش، مشارکت های اجتماعی را بالا ببرند دخیل کرد تا سرنوشت سازی هدفمند اتفاق بیفند.

    وی در ادامه این رخداد ورزشی را اولین برنامه دهه فجری استان گلستان عنوان کرد و از زحمات شبانه روزی برگزار کنندگان مسابقه؛ هیئت کوهنوردی شهرستان گنبد، داوران، طراحان مسیرها، نیروهای پشتیبانی، خبرنگاران، اداره ورزش گنبد و همه کسانی که از دل و جان پای کار بودند قدردانی نمود .

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *