×
×

رئیس کل دادگستری گلستان
دستگیری یک کارچاق‌کن در گلستان

  • کد نوشته: 51448
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: متهم با این ادعای واهی ، فقط در یک مورد یک دستگاه خوروی سواری و 7 سکه طلا از قربانی گرفته بود که شناسایی و دستگیر شد.
    دستگیری یک کارچاق‌کن در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    با رصد های اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان یک کارچاق کن ِ دیگر، شناسایی و دستگیر شد.

    رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد با این ادعا که به واسطه نفوذ می تواند بر رای صادر شده در پرونده ها اثر بگذارد، از قربانیان خود کلاهبرداری می کرد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: متهم با این ادعای واهی، فقط در یک مورد یک دستگاه خوروی سواری و ۷ سکه طلا از قربانی گرفته بود که شناسایی و دستگیر شد.

    آسیابی با اشاره به این که افراد پس از تحویل پول به این کارچاق کن، متوجه شدند فریب خورده اند افزود: بررسی ها و تحقیقات نشان داد این فرد با هیچ فردی در دادگستری ارتباط ندارد و قربانیان به علت وضعیت مالی ِ خوب ِ این فرد، به او اعتماد کردند و اموال خود را از دست دادند.

    رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: پرونده های خود را از مسیرهای قانونی دنبال کنند و با وعده های ِ واهی ِ کارچاق کن ها، وقت و مال ِ خود را هدر ندهند.

    آسیابی گفت: مردم می توانند در تماس با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، با گزارش‌های خود درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه به دادگستری برای شناسایی آنان کمک کنند.

     

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *