×
×

صاحب حجتی نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
از کجا آمده‌ام؛ آمدنم بهر چه بود

  • کد نوشته: 52033
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۲
  • ۰
  • یکی خود را چهره ی نواندیش با تکیه بر قرآن و مبانی انقلاب اسلامی می داند و در را به روی توسعه، پیشرفت، مردم سالاری و... را با مبانی راستین انقلاب اسلامی باز می کند و هواداران خود را به سفره ی رنگین خود دعوت می کند و جناحی دیگر با کارنامه شورای وحدت و محوریت جامعه روحانیت به مخاطبان خاص خود سرمشق می دهد.
    از کجا آمده‌ام؛ آمدنم بهر چه بود
  • تبلیغ هدفمند

    سهیلا علاالدین/ بازار کسب و کار آنلاین

    چند روزی مانده به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جریانات سیاسی همه جانبه در این رویداد به شکل گسترده انتخاباتی اصولگرایان، اصلاح طلبان و اعتدالی ها سرلیست های خود را انتخاب کرده و روانه مجلس کرده اند. هر جناحی برای خودش حرفی برای گفتن دارد.

    یکی خود را چهره ی نواندیش با تکیه بر قرآن و مبانی انقلاب اسلامی می داند و در را به روی توسعه، پیشرفت، مردم سالاری و… را با مبانی راستین انقلاب اسلامی باز می کند و هواداران خود را به سفره ی رنگین خود دعوت می کند و جناحی دیگر با کارنامه شورای وحدت و محوریت جامعه روحانیت به مخاطبان خاص خود سرمشق می دهد.

    همچنین در یادها بماند جبهه پایداری که به دنبال اوج گیری مثلا اعتماد مردم را جلب می کنند و منادی آنها می شوند و ناگفته نماند که اعتدالی ها هم هستند که با شعار اعتدال و توسعه تایید یا رد صلاحیت می شوند. در این فضای انتخاباتی عموم کاندیداها قصد دارند در انتخابات پیشرو خود را زبانزد و خاص معرفی کنند و افکار مردم را به سمت مشارکت عمومی، حل مشکلات اقتصادی، بیکاری و کارآفرینی و اشتغال و عدم تناسب دستمزدها با افزایش قیمت کالاها و خدمات… و دریافت امتیازاتی از این قبیل، سوق دهند.

    در هر دوره از انتخابات مخالف و موافقهایی وجود دارد که به صورت اجرایی و قانونی با یکدیگر دشمنی می کنند و روش و منش یکدیگر را زیر سوال می برند. اما کاندیدهای محترم باید این را در نظر داشته باشند که با توجه به کنش ها و رفتار سیاسی احزاب و گروه های سیاسی، شرایط اجتماعی، محیطی، اقتصادی و فرهنگی افراد رأی دهنده مطرح در جامعه در دوره های قبل؛ چه چیزی و یا چه کسی با چه هدفی می تواند افراد را تشویق کند تا در انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

    بدون شک می توان گفت که آمارهای اقتصادی نظیر سرانه ملی، میزان درآمد، نرخ بیکاری و از این قبیل داده‌ها از یک سو، نادیده گرفتن خواسته های مردم و بررسی نکردن علل عدم مشارکت از واجدین شرایط اخذ رای، آزادی آنها و شخصی کردن نهادهای عمومی و منافع جمعی از سوی دیگر به دامنه نارضایتی های مردم افزود و همین امر باعث شده است که مردم رغبت کمتری برای آمدن به پای صندوق رای را داشته باشند.

    از این رو نحوه انتخاب و گزینش نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بر پایه ی یک جامعه شناس سیاسی، اقتصاددان سیاسی و روانشناس سیاسی باشد تا بتواند با برنامه های صحیح و منطقی و به طور جدی فعالیت خود را برای افکار قشر جوان و جامعه ای که پیر و فرسوده است و فاصله بسیاری با نسل های قبلی خود دارد، به خود نزدیک کند. اگر چه باید توجه داشت که در این دوره از انتخابات نیز هنوز نسلی هستند که از دل مردم برخاسته و می توانند تاثیرگذار باشند.

    نسلی که برای ماندگاری و منجی شدن قدرت طلب نیستند اما قدرتمند با افزایش محبوبیت خود در این سال های سخت و بحرانی فارغ از هر نوع نگاه حزبی، در همه قشرها و صنوف ملت، بافکر و شناخت و قدرت تشخیص عمل می کنند و بدون تبعیت از جو و فضاساز ی ها، با قدرت و شجاعانه و توانمند و به جا گذاشتن چهره ای شاخص و مشهور ملی و باسابقه درخشان در سطوح کلان مدیریتی و با تکیه بر جمله ی معروف «ازکجاآمده ام آمدنم بهر چه بود» به وظایف خود عمل می نمایند.

    مهندس صاحب حجتی که با دانستن این موضوع که نمایندگی، مسئولیت بسیار سنگینی است اما با این وجود با داشتن تجارب مدیریتی و اجرایی گوناگون در سطح کشور و با تفکر سیستماتیک و تاثیرگذار با یک رویکرد جامع و جدید و پر از تعهد و تخصص آمده است تا با عنوان انتخاب صحیح و فرد برگزیده و اصلح این دوره از انتخابات از دیدگاه مردم گرگان و آق قلا به عنوان نماینده، عیار خود را مشخص کند و شعار یک اعتماد تا اتحاد را با باور و اعتقاد قلبی خود زنده و ماندگار کند.

    نویسنده: سهیلا علالدین
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *