×
×

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان گلستان
چهارمین‌جلسه شورای‌مهارت گلستان /به همراه فیلم

  • کد نوشته: 52341
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین حمزه کرایلو اذعان کرد: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در سامانه جستجوی شغل به عنوان کارجو ثبت نام و آموزش های مهارتی برای آنان ارائه شده است و در رصدی که انجام شده بیش از ۴۰۰ نفر از این تعداد اشتغال پیدا کردند و دارای درآمد شدند...
    چهارمین‌جلسه شورای‌مهارت گلستان /به همراه فیلم
  • تبلیغ هدفمند

    تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز قرارگاه مهارت آموزی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و پادگان نوده خاندوز در سال ۱۴۰۳ به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین، در چهارمین جلسه کارگروه شورای مهارت استان که صبح امروز برگزار شد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اعلام کرد: برای تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یک مدلی با مشارکت دولت و خیرین همانند سند ائتلاف مهارتی استان طراحی شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ سید محمد دهنوی اظهار کرد: بالاترین تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی استان متعلق به پروژه مرکز آموزش تخصصی کشاورزی نی تپه خان ببین است که با تجهیز فاز اول این پروژه، اعتبارات بعدی جهت تکمیل فازهای بعدی تخصیص پیدا می‌کند.

    وی با اشاره به توجه و نگاه ویژه دولت به مناطق مرزی تاکید کرد: آموزش های مهارتی در سال آینده در این مناطق توسعه و گسترش پیدا کند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تصریح کرد: آموزش های مهارتی را با بسیج دستگاه های اجرایی با توجه به تاکید رئیس جمهور، ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی سوق دهید.

    دهنوی همچنین از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز قرارگاه مهارت آموزی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و پادگان نوده خاندوز در سال آینده خبر داد.

    وی در ادامه به طول مدت خدمت سربازی تاکید کرد: روایت و مستند جذاب از ورود سربازان به پادگان ها و مهارت آموزی در حین گذراندن خدمت مقدس سربازی و همچنین از نتیجه اشتغال سربازان، تولید شود تا افراد موفق به درستی به عموم جامعه معرفی شوند.

    همچنین در این جلسه مدیر کل فنی و حرفه ای استان اعلام کرد: بر اساس سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان، نیازسنجی آموزشی انجام شده است.

    حمزه کرایلو اذعان کرد: بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در سامانه جستجوی شغل به عنوان کارجو ثبت نام و آموزش های مهارتی برای آنان ارائه شده است و در رصدی که انجام شده بیش از ۴۰۰ نفر از این تعداد اشتغال پیدا کردند و دارای درآمد شدند.

    وی یاد اور شد: گلستان در اردیبهشت سال آینده میزبان اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهد بود.

    شایان ذکر است، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت به میزبانی استان گلستان در اسفند ماه سال جاری به منظور تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی تشکیل خواهد شد.

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *