×
×

در راستای تکریم فرهنگ سازش؛
تقدیر از۱۷وکیل‌دادگستری عضوکانون وکلای‌گلستان

  • کد نوشته: 52363
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • ۰
  • دکتر «طالع زاری» رییس کانون وکلای دادگستری گلستان اظهار کرد: کانون وکلای گلستان نسبت به امر سازش رویکرد جدّی و عملی دارد و در کانون با تأسیس کمیسیون میانجی گری بخش اعظمی از اختلافات فی ما بین وکیل و موکل را با سازش ختم می نماییم و از ارجاع همه شکایت های انتظامی به دادسرای انتظامی اجتناب می کنیم...
    تقدیر از۱۷وکیل‌دادگستری عضوکانون وکلای‌گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    نظر به تأکید هیأت مدیره دوره نهم کانون وکلای دادگستری گلستان در زمینه اهتمام وکلا به صلح و سازش در پرونده ها و در همین راستا با توجه به مکاتبه صورت گرفته با دستگاه قضایی استان، از تعداد ۱۷ وکیل عضو این کانون در جشن استقلال کانون وکلای دادگستری و نوزدهمین دوره تحلیف کارآموزان وکالت گلستان تجلیل شد.

    خانم ها و آقایان: سیدمهدی حسینی، امید کفاش، محمداسمعیل دائمی، هادی کارگرفرد، سیدپیمان موسوی، دکتر ابوالفضل دنکوب، دکتر حمیدرضا اسمعیلی، حسین غم انگیز نوشری، زری سجودی کلاکی، بهمن شب بو، ابوالفضل پیاده کوهسار، عاطفه اورسجی، عبدالرحمان مهمی زاده، جواد گیلکی، علی جهان تیغ، مائده وزیری و سلیمه آسوده، وکلایی هستند که در این زمینه از آنان تقدیر شد.

    دکتر «طالع زاری» رییس کانون وکلای دادگستری گلستان اظهار کرد: کانون وکلای گلستان نسبت به امر سازش رویکرد جدّی و عملی دارد و در کانون با تأسیس کمیسیون میانجی گری بخش اعظمی از اختلافات فی ما بین وکیل و موکل را با سازش ختم می نماییم و از ارجاع همه شکایت های انتظامی به دادسرای انتظامی اجتناب می کنیم.

    همچنین در قالب داوری، کلیه اختلافات مالی وکیل و موکل را در استان حل و فصل می نماییم لذا با بررسی های فنی و مکاتبه با دادگستری کل استان از وکلایی که در امر سازش فعال هستند تقدیر گردیده است.

     

     

    منبع: روابط عمومی کانون وکلای گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *