×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
پویش‌چشم به راهیم در گلستان

  • کد نوشته: 52504
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، در سال ۱۴۰۳ با توجه به اجرای پویش "چشم به راهیم" و تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه و آسایش مسافران، شاهد استقبال چشمگیری از این پویش به نسبت پارسال بودیم...
    پویش‌چشم به راهیم در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    سفری ایمن و خاطره‌ای خوش نوروز ۱۴۰۳ فرا رسید و استان گلستان، همچون نگینی در شمال ایران، آماده استقبال از خیل مسافران نوروزی بود.

    در این میان، پویش “چشم به راهیم” با هدف ارتقای ایمنی سفر، کاهش تصادفات جاده‌ای و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح، در استان به اجرا درآمد.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، در سال ۱۴۰۳ با توجه به اجرای پویش “چشم به راهیم” و تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه و آسایش مسافران، شاهد استقبال چشمگیری از این پویش به نسبت پارسال بودیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان دراین باره گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف پویش “چشم به راهیم” در استان گلستان، کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای با اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، افزایش گشت‌های پلیس راه و استقرار تیم‌های راهداری در جاده‌ها، بوده است.

    به گفته عادل مصدقی، از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه تا پایان روز دوم فروردین ماه) ۵۰ تصادف در استان رخ داد که ۳ تصادف فوتی بوده که منجر به فوت ۳ نفر و جراحت ۷۰ نفر شده است.

    وی با اشاره به اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، نقشی اساسی در ارتقای ایمنی سفر ایفا می‌کند، افزود: در طول ایام نوروز، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از جمله بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت تاکید شده که پویش چشم به راهیم هم به دلیل همین توقف کوتاه و استراحت رانندگان راه اندازی شده تا شاهد افزایش نظم و انضباط در جاده‌های استان و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

    مصدقی اظهار کرد: پویش “چشم به راهیم” با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف و مردم فهیم استان، به طور موثری در ارتقای ایمنی سفر، کاهش تصادفات جاده‌ای و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح نقش آفرینی می کند و شامل برنامه های متنوعی برای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی است.

    به گفته وی، از جمله برنامه های این پویش، برنامه‌های آموزشی برای رانندگان، مسافران و کودکان در خصوص رانندگی صحیح و قوانین راهنمایی و رانندگی،برنامه‌های فرهنگی شامل تولید و پخش محتواهای آموزشی و فرهنگی با موضوع ایمنی سفر ،برنامه‌های تشویقی با اهدای جوایز به رانندگان قانونمند و کودکان و استقرار تیم‌های خدمات رسان راهداری برای ارائه خدمات به مسافران است.

    وی اظهارامیدواری کرد که با تداوم و گسترش این پویش در سال‌های آینده، شاهد سفرهای ایمن و خاطره‌انگیزی برای همه مسافران نوروزی باشیم.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *