×
×

فرمانده انتظامی گلستان
چهارشنبه آخرسال بیش از۴هزارتماس با مرکز۱۱۰برقرارشد

  • کد نوشته: 27452
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار "سعید دادگر" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم، دغدغه اصلی پلیس گلستان بوده و اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با عمل و رفتار خود، امنیت موجود را خدشه دار کنند.
    چهارشنبه آخرسال بیش از۴هزارتماس با مرکز۱۱۰برقرارشد
  • تبلیغ هدفمند

    برقراری بیش از ۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در شب چهارشنبه آخر سال/ تقدیر از مشارکت خوب شهروندان در تامین نظم و امنیت محله ها/ اعمال قانون بیش از ۲ هزار خودروی متخلف

    چهارشنبه آخرسال بیش از۴هزارتماس با مرکز۱۱۰برقرارشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم، دغدغه اصلی پلیس گلستان بوده و اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با عمل و رفتار خود، امنیت موجود را خدشه دار کنند.

    وی با اشاره به حضور فعال پلیس در راستای تامین نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال، افزود: از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از حوادث ناگوار این شب در نظر گرفته شده بود و با استفاده از ظرفیت های موجود در این راستا اقدام شد.
    فرمانده انتظامی گلستان گفت: متأسفانه با وجود هشدارها و توصیه های دلسوزانه پلیس و سایر دستگاه های امدادی، ۲۹ نفر از شهروندان بر اثر بی احتیاطی و استفاده از مواد محترقه مصدوم شدند که اکثر آنان از کودکان و نوجوانان بوده اند.

    سردار دادگر تصریح کرد: با تلاش پلیس طی شب گذشته ۳۲ نفر از عوامل توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند همچنین از ۹۷ نفر نیز تعهد کتبی اخذ شد.
    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تشدید اعمال محدودیت تردد بین ساعات ۲۱۰۰ الی ۰۳۰۰ در شب چهارشنبه آخر سال، گفت: در این راستا، دو هزار و ۲۱۸ خودروی متخلف جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

    وی با اشاره به مشارکت خوب شهروندان در تامین نظم و امنیت محله ها، افزود: در شب گذشته چهار هزار و ۹۲۰ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که از این تعداد یک هزار و ۳۸۵ تماس عملیاتی بوده است.
    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تعداد تماس های مردمی طی این شب نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است، بیان داشت: این تعداد تماس طی یک شب نشان از حجم بالای ماموریت های پلیس در سطح جامعه دارد.

    فرمانده انتظامی گلستان به کشف ۳۱ هزار و ۴۱۳ عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال و دستگیری ۶ نفر اشاره و خاطرنشان کرد: در طول سال ۹۹ نیز با تلاش پلیس، بیش از ۱۵۵ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۱۵ متهم نیز دستگیر شده اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *