×
×

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی
خروجی تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)امنیت پایداراست

  • کد نوشته: 28724
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار ابوالقاسم چمن روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فعالیت ها، تلاش و رفتار سربازان گمنام امام زمان(عج) در خاموشی انجام می شود و مردم آن را آشکارا نمی بینند اما آرامشی که در جامعه وجود دارد حاصل تلاش آنان است.
    خروجی تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)امنیت پایداراست
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امنیت پایدار، خروجی محصول زحمات سربازان گمنام است که باید قدردان تلاش‌های بی‌وقفه این خدمتگزاران بود.

    خروجی تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)امنیت پایداراست

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار ابوالقاسم چمن روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فعالیت ها، تلاش و رفتار سربازان گمنام امام زمان(عج) در خاموشی انجام می شود و مردم آن را آشکارا نمی بینند اما آرامشی که در جامعه وجود دارد حاصل تلاش آنان است.

    وی با بیان اینکه این قشر زحمت کش تریبونی برای بیان فعالیت های خود ندارند افزود: کار و اقدامات سربازان گمنام امنیتی است و به این دلیل فعالیتهای آنها رسانه ای نخواهد شد اما آرامشی که هم اکنون در جامعه وجود دارد نشان دهنده تلاش های این جان برکفان اسلام است.

    فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سربازان گمنام تاکنون برای ایجاد امنیت کشور دسیسه ها و توطئه های زیادی را خنثی کرده اند که بعضا قادر به بیان آنان نیز نیستند.

    سردار چمن اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) کشور حتی در ساعات اولیه توطئه دشمنان را خنثی می کنند و اجازه عملی شدن نقشه را  به آنان نمی دهند.

    وی گفت: سربازان گمنام در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر بخش ها مسوولیت دارند قطعا اگر این تلاش گران گمنام نباشند با مشکلات مختلفی مواجه خواهیم شد و به نظام و کشور ضربه و آسیب وارد خواهد شد.

    وی با بیان اینکه با کار شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دسیسه های دشمن داخلی و خارجی آشکار خواهد شد افزود: سربازان گمنام هوشیارانه در کنار سایر نیروهای امنیتی، امنیت پایداری برای کشور ایجاد کرده اند و برای حفاظت و نگاه  داشت آنان نیز تلاش های مجاهدانه ای دارند.

    فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بر همکاری و مشارکت مردم برای یاری به سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز تاکید کرد و افزود: مردم پایه امنیت هستند، می توانند با همکاری با دستگاه های اطلاعاتی در کاهش آسیب ها نقش به سزایی را ایفا کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *