ب وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در ادامه سفر به خراسان جنوبی از پروژه در حال ساخت استخر سرپوشیده شهرستان بشرویه بازدید کرد.
×
×

بازدید وزیر ورزش و جوانان از یک طرح نیمه‌تمام در بشرویه

  • کد نوشته: 28822
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • ۰
  • ب وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در ادامه سفر به خراسان جنوبی از پروژه در حال ساخت استخر سرپوشیده شهرستان بشرویه بازدید کرد.
    بازدید وزیر ورزش و جوانان از یک طرح نیمه‌تمام در بشرویه
  • تبلیغ هدفمند
    وزیر ورزش و جوانان از یک طرح نیمه‌تمام در بشرویه بازدید کرد
    بازدید وزیر ورزش و جوانان از یک طرح نیمه‌تمام در بشرویه

    ب وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در ادامه سفر به خراسان جنوبی از پروژه در حال ساخت استخر سرپوشیده شهرستان بشرویه بازدید کرد.

    مسعود سلطانی‌فر امروز پس از سفر به شهرستان‌های سرایان و فردوس با همراهی استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از پروژه نیمه‌تمام استخر سرپوشیده در شهرستان بشرویه بازدید کرد.

    استخر شنای ورزش و جوانان بشرویه با مساحت حدود هزار و ۱۰۰ متر مربع در سال ۸۸ کلنگ‌زنی شد و با هزینه شدن بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حدود ۵۵ درصد پیشرفت دارد.

    پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل این پروژه نیاز است تا در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

    تصمیم‌گیری درخصوص اختصاص اعتبار به این پروژه نیمه‌تمام به نشست جمع‌بندی سفر وزیر ورزش و جوانان در شهرستان طبس موکول شد.

    همچنین امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره ورزشی شهید حسین ثقفی‌فر روستای غنی‌آباد بشرویه به بهره‌برداری رسید.

    مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی این سالن ورزشی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع سال ۱۳۹۰ آغاز شد.

    حسن عزیزی افزود: این طرح با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل و بهره‌برداری شد و حدود هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای غنی‌آباد از مزایای آن برخوردار شدند.

    وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز – چهارشنبه – برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح‌های مختلف و افتتاح چند طرح‌ ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

    مسعود سلطانی‌فر که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان مرزی زیرکوه شد و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد.

    وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) ابتدا ۲ طرح ورزشی را در شهرستان سرایان افتتاح و از پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی در شهر فردوس نیز بازدید کرد.

    افتتاح طرح‌های ورزشی در شهرستان طبس و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام از دیگر برنامه‌های چهارمین سفر سلطانی‌فر به خراسان جنوبی است.

    ۵۵ پروژه به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۶۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

    با افتتاح این طرح‌ها حدود ۱۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

    معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

    استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۲۰ کیلومتری بیرجند است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *