×
×

نگاه ویژه دولت به جهت‌گیری استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه

  • کد نوشته: 34086
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان،عابدی رئیس سازمان در جلسه‌ای که با مدیران و صاحبنظران دستگاه‌های اجرایی در خصوص مسائل کلان اقتصادی استان برگزار شد،به توجه ویژه دولت سیزدهم به جهت گیری استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه پرداخت.
    نگاه ویژه دولت به جهت‌گیری استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان،عابدی رئیس سازمان در جلسه‌ای که با مدیران و صاحبنظران دستگاه‌های اجرایی در خصوص مسائل کلان اقتصادی استان برگزار شد،به توجه ویژه دولت سیزدهم به جهت گیری استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه پرداخت.

    عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت:از ظرفیت های کشورهای همسایه به عنوان یک فرصت و مزیت ارزشمند استفاده گردد تا بتوانیم به رشد و شکوفایی اقتصادی دست یابیم.
    وی افزود :خوشبختانه در استان گلستان،فرصتها و ظرفیتهای بی شماری قرار دارد که می تواند اتفاقات مثبتی را در استان با استفاده و مشارکت از ظرفیت‌های کشورهای همسایه صورت گیرد.
    عابدی خاطرنشان کرد:با طرز نگاهی مثبت،می‌توانیم بطور مطلوب و شایسته،اقدامات مناسبی را در راستای توسعه استان از بعد توسعه اقتصادی اجرایی نماییم.رئیس سازمان افزود:باید با برنامه‌ریزی منطقی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای توسعه استان گلستان،تلاش خود را برای توسعه استان بکار بگیریم.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ادامه داد:با مطالعه و شناسایی و آسیب شناسی،گلوگاه‌ها را مشخص نماییم تا بتوانیم بخشی را که در استان قابل حل است،حل و فصل نماییم و از نگاه جزیره ای خارج شویم و وارد سرزمین تمام دستگاهی گردیم.عابدی رئیس سازمان اظهار داشت:موضوعات اصلی را در کنار هم با چیدمانی مرتب،سازماندهی نماییم تا گره‌ها را در استان حل نماییم و مسائل و موضوعاتی که در سطح ملی قابل حل است،راهکارهای پیشنهادی ارائه نماییم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *