×
×

رئیس کل دادگستری گلستان
تنگ‌تر شدن عرصه بر کارچاق‌کن‌ها و شاهدان‌حرفه‌ای

  • کد نوشته: 52282
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی در جلسه رابطان حفاظت و اطلاعات دادگستری های سراسر استان اظهار کرد: در برخورد با افرادی که با کارچاق کنی، ادعای نفوذ و مواردی از این دست، وجهه دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند، هیچ اغماضی در کار نیست و با شدت برخورد می کنیم...
    تنگ‌تر شدن عرصه بر کارچاق‌کن‌ها و شاهدان‌حرفه‌ای
  • تبلیغ هدفمند

    شناسایی و بازداشت بیش از ۹۰ کارچاق کن و شاهد حرفه ای طی یکسال با تلاش حفاظت و اطلاعات رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش تلاش ها برای ناامن کردن محیط حوزه های قضایی استان برای کارچاق کن ها و شاهدان حرفه ای خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی در جلسه رابطان حفاظت و اطلاعات دادگستری های سراسر استان اظهار کرد: در برخورد با افرادی که با کارچاق کنی، ادعای نفوذ و مواردی از این دست، وجهه دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند، هیچ اغماضی در کار نیست و با شدت برخورد می کنیم.

    آسیابی از اجرای یکسری اقدامات ابتکاری حفاظتی و اطلاعاتی در استان خبر داد که انجام آن کار رصد، شناسایی و برخورد با این متخلفان را سریع تر و راحت تر می کند.

    وی با اشاره به رتبه برتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در دستگیری کارچاق کن ها، وکلا و کارشناسان متخلف گفت: اقدام یک کارچاق کن و وکیل متخلف به پای دستگاه قضایی نوشته می شود و اگر به موقع دستگیر نشوند و اطلاع رسانی صورت نگیرد ممکن است به اعتماد عمومی درباره دستگاه قضایی آسیب بزند.

    وی با بیان این که در بخش درون دستگاهی، گام اول ما صیانت و حفاظت از همکاران قضایی و اداری است افزود: با رصد و پایش، هشدارهای لازم به موقع به کارکنان داده می شود تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

    دادستان مرکز استان گلستان هم در این جلسه گفت: به همت همکاران ما در حفاظت و اطلاعات استان، در برخورد با کارچاق کن ها و شهود حرفه ای خوب عمل شده است و مجموعه این اقدامات نقش مهمی در سلامت دستگاه قضا دارد.

    محمود اسپانلو با اشاره به شکل گیری ارتباط مستمر و هماهنگ دادستانها با حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری در استان گفت: همین امر کار ما را در شناسایی متخلفان، کارچاق کن ها و شاهدان حرفه ای که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند، راحت تر کرده است.

    مهدی رزاقی نژاد رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان گلستان هم در این جلسه گفت: امسال با تلاش های شبانه روزی همکاران ما، بیش از ۹۰ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شدند .

    وی افزود: یکی از اقدامات بزرگ و اثرگذار در تحقق عدالت قضایی ، شناسایی ۷ شبکه از شاهدان حرفه ای بود که در ازای دریافت پول، شهادت دروغ می دادند .

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *