×
×

فرمانده انتظامی گلستان
درعملیاتی مشترک بیش از۳۰۷کیلوموادافیونی کشف شد

  • کد نوشته: 10183
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۱
  • ۰
  • گروه استان ها- گلستان- سرهنگ "سعید دادگر" فرمانده انتظامی گلستان با مشارکت پلیس کرمان در یک عملیات مشترک از کشف 307 کیلو و 700 گرم مواد مخدر خبر داد.
    درعملیاتی مشترک بیش از۳۰۷کیلوموادافیونی کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    گروه استان ها- گلستان- سرهنگ “سعید دادگر” فرمانده انتظامی گلستان با مشارکت پلیس کرمان در یک عملیات مشترک از کشف ۳۰۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر خبر داد. 

    دادگر گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از سوداگران مرگ شدند.

    فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: طی بررسی های ماموران مشخص شد، متهمان قصد جابه جایی مواد افیونی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از شرق کشور به کرمان را دارند که بلافاصله مراتب به پلیس آن استان اطلاع داده شد.

    درعملیاتی مشترک بیش از۳۰۷کیلو مواد افیونی کشف شد
    درعملیاتی مشترک بیش از۳۰۷کیلوموادافیونی کشف شد

    سرهنگ دادگر خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و اقدام به موقع، موفق شدند، خودرو مورد نظر را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان “بم” شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کنند.

    این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۳۰۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر شامل: ۱۹۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۱۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف شد.

    فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این عملیات و معرفی آنان به مراجع قضائی، افزود: مقابله با سوداگران مرگ از مطالبات مردم و مسئولان بوده و نیروی انتظامی با تمام توان در این راستا تلاش می کند.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *