×
×

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):
قرارگیری ظرفیت‌ قرارگاه خاتم درخدمت توسعه گلستان

  • کد نوشته: 18533
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سردار سعید محمد روز یکشنبه در نشست تخصصی با مسوولان گلستان در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان اظهار داشت: قرارگاه خاتم برای کمک به حل این مشکل، اجرای چندین طرح بزرگ و زیربنایی را در دستور کار قرار داده است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها بخشی از مشکلات مربوط به اشتغال و معیشت مردم برطرف خواهد شد.
    قرارگیری ظرفیت‌ قرارگاه خاتم درخدمت توسعه گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به اجرای ۲۳ پروژه بزرگ و زیربنایی در گلستان گفت که بخشی از ظرفیت‌ این قرارگاه در خدمت توسعه زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی این استان قرار می‌گیرد.

    قرارگیری ظرفیت‌ قرارگاه خاتم درخدمت توسعه گلستان

    قرارگیری ظرفیت‌ قرارگاه خاتم درخدمت توسعه گلستان
    قرارگیری ظرفیت‌ قرارگاه خاتم درخدمت توسعه گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سردار سعید محمد روز یکشنبه در نشست تخصصی با مسوولان گلستان در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان اظهار داشت: قرارگاه خاتم برای کمک به حل این مشکل، اجرای چندین طرح بزرگ و زیربنایی را در دستور کار قرار داده است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها بخشی از مشکلات مربوط به اشتغال و معیشت مردم برطرف خواهد شد.

    وی با اشاره به وجود ظرفیت فراوان برای اجرای طرح‌های زیرساختی در گلستان گفت که با وجود این قابلیت‌ها هنوز امکان رشد و توسعه پایدار در این استان فراهم نیست.

    وی بیان کرد: این قرارگاه برای برداشتن موانع رشد و توسعه زیرساخت‌های گلستان اجرای ۲۳ پروژه را با همکاری دولت در این استان آغاز کرده که تکمیل آن ها موجب ایجاد فرصت های شغلی متعدد و رفع نیازهای زیرساختی ساکنان مناطق گوناگون گلستان می شود.

    فرمانده قرارگاه ادامه داد: اجرای پروژه شهربازی گرگان، زهکشی ۵۰ هزار هکتاری و ۱۵ هکتار آبیاری نوین در کنار سد وشمگیر از جمله این طرح ها است.

    استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: :۲۳ پروژه و طرح مشارکتی با همکاری قرارگاه خاتم در استان اجرا می شود که نتیجه آن می تواند تسریع در رسیدن استان به توسعه پایدار باشد.

    هادی حق شناس با اشاره به ویژگی های برخی از این طرح ها اظهار داشت: زهکشی اراضی یکی از طرح های اولویت دار گلستان است که تلاش می کنیم تا پایان دولت حداقل ۵۰ درصد از زهکشی مصوب ۲۸۰ هزار هکتار اراضی را به پایان برسانیم.

    وی بیان کرد: تا کنون ۳ هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده و ۳ هزار میلیارد ریال ابلاغ جدید نیز به این پروژه تزریق شده است.

    استاندار گلستان همچنین به مشارکت قرارگاه خاتم در ساخت ۲ بیمارستان در استان اشاره کرد و گفت: گلستان به لحاظ برخورداری از تخت های بیمارستانی از میانگین کشوری پایین تر است که امیدواریم با تکمیل طرح های در دست ساخت سرانه فضای بیمارستانی استان به استانداردهای تعریف شده نزدیک تر شود.

    قرارداد همکاری ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی استانداری گلستان با قرارگاه خاتم الانبیا (ع) در بخش های بهداشت و درمان، محیط زیست، جهاد کشاورزی، راه‌ و شهرسازی، آب منطقه‌ای و شهرداری تیرماه امسال امضا شد.

    این قرارداد برای تسریع در توسعه زیرساخت‌های گلستان منعقد شده و پروژه‌های بزرگی مانند زهکشی اراضی استان، کریدور شمال – جنوب، احیای خلیج گرگان، تکمیل سد نرماب، ساخت سد شصت کلا، شهربازی گرگان و ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس را شامل می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *