×
×

فرمانده انتظامي خراسان شمالی
دزدباتری خودروهابه دام افتاد

  • کد نوشته: 19974
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار "علیرضا مظاهری" در گفت و گو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو در سطح شهرستان بجنورد و نارضایتی همشهریان، ‌بررسي موضوع به صورت ويژه در دستورکار عوامل انتظامی قرار گرفت.
    دزدباتری خودروهابه دام افتاد
  • تبلیغ هدفمند

    گروه استان ها –خراسان شمالی- فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای باتری خودرو و اعتراف به۲۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

    دزدباتری خودروهابه دام افتاد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار “علیرضا مظاهری” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو در سطح شهرستان بجنورد و نارضایتی همشهریان، ‌بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل انتظامی قرار گرفت.

    وی افزود: با بررسی های تخصصی و اقدامات فنی پلیسی از محل وقوع سرقت ها، یک سارق سابقه دار غیر بومی شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی در عملیات ماموران انتظامی شهرستان بجنورد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه سارق در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود؛ اظهار داشت: وی در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ۲۲ فقره سرقت باطری انواع خودرو اعتراف کرد.

    سردار مظاهری در پایان با اشاره به اینکه سارق پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *