×
×

برتری بسکتبال شهرداری گرگان درلیگ

  • کد نوشته: 20161
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، دور رفت لیگ برتر بسکتبال کشورمان روز (جمعه) با ۲ دیدار در ساعت ۱۷ پیگیری شد.
    برتری بسکتبال شهرداری گرگان درلیگ
  • تبلیغ هدفمند

    تهران- بازار کسب کار آنلاین – لیگ برتر بسکتبال کشورمان با پیروزی تیم‌های شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسا پیگیری شد.

    برتری بسکتبال شهرداری گرگان درلیگ
    برتری بسکتبال شهرداری گرگان درلیگ
    برتری بسکتبال شهرداری گرگان درلیگ

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، دور رفت لیگ برتر بسکتبال کشورمان روز (جمعه) با ۲ دیدار در ساعت ۱۷ پیگیری شد.

    در اولین دیدار تیم‌های رعد پدافند هوایی و آویژه صنعت پارسا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم موفق شد با نتیجه حریف خود را از پیش رو بردارد.

    در دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهرداری گرگان توانست حریفش را با نتیجه ۸۷ بر ۷۸ شکست دهد.

    تیم‌های پالایش نفت آبادان، شورا و شهرداری قزوین، شهرداری گرگان، رعد پدافند هوائی مشهد، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، خانه بسکتبال خوزستان و صنعت مس رفسنجان با یکدیگر هم‌گروه هستند. صدرنشین این گروه تیم شهرداری گرگان است که با ۱۲ امتیاز در صدر قرار گرفته است.

    تیم‌های مهرام، شیمیدر قم، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، نیروی زمینی تهران، آینده سازان، جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) و شهرداری بندر عباس در دیگر گروه رقابت‌های متمرکز لیگ برتر بسکتبال کشور با یکدیگر هم‌گروه هستند. در این گروه نیز تیم مهرام تهران صدرنشین است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *